Pagina's

maandag 5 januari 2015

Stampin'Up! Nieuwjaarsverloting en meer nieuws...

Hoi hoi!

Vandaag ga ik de verloting bekend maken van het Oud en Nieuw pakket dat ik weggeef.
Ik heb deze mooie stempelset met een blokje designpapier verloot:



Er waren op zowel mijn Facebook als Blog lekker veel enthousiastelingen. Vanwege het enthousiasme heeft waarschijnlijk niet iedereen mijn berichtje goed gelezen, want je moest de afbeelding op je blog zetten óf je moest het bericht op Facebook delen én mijn pagina 'liken'.

Maar uit degenen die hadden voldaan aan alle voorwaarden heb ik een gelukkige winnaar kunnen trekken via Random Org:


En de nummer 5 op mijn lijstje was:


Nelleke van harte gefeliciteerd! Wil je mij mailen zodat ik je prijs kan opsturen??

Voor degenen die nu niets gewonnen hebben: houd mijn blog en Facebook in de gaten. Binnenkort ben ik jarig en heb ik weer een leuke Candy!

***

Morgen is het 6 januari, en dan gaat de nieuwe Spring/Summer Catalogus van Stampin'Up! van start! Ik kan je vertellen dat in deze catalogus weer héél veel leuke, prachtige nieuwe dingen staan!
Tevens begint de Sale-A-Bration (SAB) Periode, dé tijd van extra kadootjes bij je bestellingen!

Voor elke €60,- die je besteedt mag je een GRATIS artikel uitzoeken uit de SAB-folder. 
Hier staan stempelsets in, mooi designpapier, knoopjes met bijpassend lint, Project Life setjes en ook setjes blendabillities kun je als gratis artikel kiezen! 

Om deze start te vieren houd ik a.s. zaterdag 10 januari een Kick Off Party bij mij thuis! Je bent welkom tussen 11.00 en 15.00 om de nieuwe produkten te bekijken én je kunt een GRATIS Make en Take volgend. Je krijgt ook gelijk de nieuwe catalogus mee naar huis! 

Tevens doe ik al mijn 2e hands SU stempels weg voor €10,- per set, ongeacht hoe groot/duur deze set was! Kom dus kijken en sla je slag :-) 

Geef je wel graag even op svp!

***

Morgen gaat ook de nieuwe ABC-Challenge van start! Heb je nog niet meegedaan? Het kan vandaag nog! Kijk voor meer info HIER.


Nou, dat was het weer voor nu, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



3 opmerkingen:

  1. Nelleke, van harte gefeliciteerd. Leuk zo,n mooie stempelset, daar kun je vast wel wat mee. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Nelleke! Geweldige prijs!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow. Helemaal niet verwacht, wat een verrassing zeg! Erna ik neem contact met je op hoe en wat. Ik kom nog in Apeldoorn deze week. In ieder geval super bedankt! Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!