Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

Stampin'Up! Sale-A-Bration TIME!!!

Hoi hoi!!

Eindelijk is het zover!!! 

De jaarlijkse SALE-A-BRATION gaat weer van start bij Stampin'Up!

Een periode van heel veel extraatjes bij je bestellingen!!! 

Allereerst is er die super leuke SAB folder, waar alle produkten in staan die je GRATIS kunt kiezen bij elke bestelling van €60,-!! Bestel je dus twee keer €60,- (totaal bedrag van minimaal €120,-) dan mag je TWEE gratis produkten uitzoeken! enz. enz. Hoe gaaf is dat??

(klik op de afbeelding voor een link naar de online folder) 


Naast deze gratis produkten zijn er nóg meer extraatjes:

***
Houd een Party bij jou thuis en bij een minimum verkoopbedrag van €275,- krijg je naast de 'gewone' hostess credits nog eens €27,- EXTRA hostess credits!!  €27,- extra dus, om NOG MEER GRATIS artikelen uit te zoeken uit alle lopende catalogi!!

***
Stap zelf in als demonstratrice (om ook deze mooie produkten te verkopen OF gewoon om voortaan zelf met 20% korting je eigen produkten te kopen) en kies:

- Je Starterskit (waarde €175, betaald echter maar €129,-!)

- Eén van de volgende opties:

1) een Gratis Poject Kit uit de nieuwe voorjaarscatalogus
OF
2) Twee gratis SAB produkten

Heb je hier belangstelling voor maar heb je nog vragen? MAIL me!!


Daarnaast gaat de gewéldig leuke nieuwe Voorjaars Catalogus Online, en daar staan echt weer ontzettend leuke mooie gave nieuwe dingen in! Stampin'Up! blijft je verbazen, hoe verzinnen ze elke keer weer van die fantastisch nieuwe produkten!! 


Wil je de nieuwe produkten vast in het echt zien? Kom dan op mijn 

KICK OFF PARTY

a.s. Zaterdag! van 11.00 - 15.00 kun je bij mij thuis de produkten bekijken, 
kun je een gratis Make & Take volgen

EN:

doe ik al mijn tweedehands SU stempels weg voor €10,- per set, ongeacht hoe groot of duur deze set is/was.

Zie ik jou zaterdag bij mij thuis? Voor mijn adres gegevens kun je me mailen.

Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast over de nieuwe produkten als ik!

Lieve groetjes en


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!