Pagina's

donderdag 1 januari 2015

Stampin'Up! SU-per Challenges!

Hoi hoi!

Op deze eerste dag van het kersverse jaar 2015 gaan we gelijk weer van start met een nieuwe uitdaging op het SU-per Challenge blog!

We hebben vandaag een thema voor je en wel: kadoverpakkingen!

Ik heb voor de gelegenheid de "fry box-die" gepakt en deze op een creatieve manier uitgesneden.
Ik heb eerst het (nieuwe Sale-A-Bration) papier dubbelgevouwen en op mijn stans gelegd. Daardoor zijn de voor- en achterkant van dit 'mandje' gelijk geworden. 
Daarna heb ik er met een ovaal pons een gat in gemaakt. Het papier heb ik gesponst met de kleur Soft Sky. En verder heb ik de voorkant versiert met een tekst en wat labeltjes. 


Doen jullie ook alvast weer mee in dit nieuwe jaar?

Lieve groetjes en: 


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!