Pagina's

donderdag 15 januari 2015

Stampin'Up! SU-per Challenges!

Hoi hoi!

Het is vandaag weer de beurt aan mijn team om een bijdrage te leveren voor de SU-per Challenge van deze week. We hebben een Sketch voor je en hij is leuk!

Ik werk graag met sketches, dat vind ik makkelijker dan vanuit het niets iets bedenken. Ben benieuwd of dat bij jullie ook zo gaat? Laat maar horen!

Ik heb voor deze kaart de sketch gedraaid. Ik was begonnen met het stempelen van de bloemetjes. Maar als ik de sketch in de oorspronkelijke vorm wilde gebruiken moest ik er een stukje afsnijden. En dat kon ik niet. haha. Want ik vond het zo leuk geworden. Dus ik dacht, ik draai de sketch gewoon. En dat mag nou juist bij een sketch, dat is zo handig!

Vervolgens heb ik een lintje en een tekstje erbij gezocht en het geheel in en op elkaar gezet en geplakt. Doen jullie ook weer mee?

Eerst een close upje:


En dit is het kaartje:


Als je van vintage houdt is het lint dat ik gebruikt heb een echte aanrader. Het is heel zacht en ziet er prachtig uit!

Built for Free Using: My Stampin Blog



Ga ook even kijken op het blog van de andere teamleden! 

Bedankt voor je bezoekje en reactie! 




2 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleurcombi van de painted petals super! Kan niet wachten tot ik hem ook heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart!! Sinds een tijdje ben ik ook wat meer met mijn Stampin Up spulletjes aan het spelen, is toch een heel ander soort kaart dan als met een 3D plaatje wat ik voorheen veel deed. Erg leuk om zo ideeën op te doen! Leuke inspiratie!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!