Pagina's

donderdag 29 januari 2015

Stampin'Up! SUper Challenges!

Hoi hoi!

Het is een beetje rustig geweest de afgelopen week op mijn blog. Ik ben namelijk druk met de voorbereiding van een reisje naar Florida... waar ik samen met een paar vriendinnen heen ga om de Leadership Conference van Stampin'Up! te gaan volgen. 

Komende dagen volgen er ook nog wel wat berichtjes met gemaakte swaps..

Maar vandaag is het tijd voor de SU-per Challenge van deze week. 
We hebben een thema en dat is Bakers Twine. Gebruik dus Bakers Twine in je project.

Ik heb het volgende kaartje gemaakt en daarbij het nieuwe dikkere bakers twine gebruikt dat in de voorjaarscatalogus staat. Het heet dan Cotton Twine:


De bloemenachtergrond is gemaakt met ook een nieuwe achtergrond stempel. Is ie niet gaaf???



Hierboven zie je het twine wat beter. En ook de letters van de "Hello You" thinlits.
Die zijn ook echt superleuk!

Doen jullie ook weer mee met de uitdaging?

Ga hiervoor naar het blog.

Bedankt alvast voor je bezoekje!



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Erna....de stempel is inderdaad heel erg gaaf!
    Mooie kleurtjes ook.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave kaart hebt je weer gemaakt!!!! Ik ga zeker weer proberen deze uitdaging mee te doen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Erna, wat is die stans toch gaaf he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, dat lijkt me wel heel leuk, zo'n reisje naar Florida. Disney World!!!!! Maar ik denk dat jullie het druk genoeg hebben met Conference. Heel veel plezier.
    Je hebt een super leuk kaartje gemaakt. Lekker frisse kleurencombi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!