Pagina's

zaterdag 31 januari 2015

Stampin'Up! swaps

Hoi hoi!

Zoals ik afgelopen week al schreef, zit ik als je dit leest, in Florida!

Ik heb geen flauw idee hoe het swappen (ruilen) in Amerika er aan toe gaat, dus ik heb een aantal eenvoudige swapjes gemaakt. Die makkelijk in mijn tas passen en niet te zwaar zijn.

Het is een label geworden, met de Painted Petals gestempeld. 

Strikje er door en klaar!


Hier liggen ze klaar in hun bakje :-)

En dit is er één:


Als het goed is heb ik ze onderweg in het vliegtuig afgemaakt.

Bedankt voor je bezoekje!



8 opmerkingen:

  1. Zo aan de foto's op facebook te zien, hebben jullie grandioze dagen een top tijd!
    Hele leuke swap heb je ervoor gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn wel erg leuk Erna. Veel plezier daar en mocht je dit lezen en Maaike de Ridder tegen komen, doe haar dan de groeten van mij :-) Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan....heel veel plezier in Florida....gaaf hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zijn je labels...en veel plezier daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjee, Erna, had ik dat toch even helemaal gemist! Florida! Wat een belevenis.
    Je swaps zijn leuk! Ben benieuwd of ze dat in Amerika net zo doen!
    We horen het wel als je terugkomt. Veel plezier daar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Over je Swaps hoef je je geen zorgen te maken. Ze zijn echt super mooi geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad eenvoudig, snel klaar, maar super leuk! Hoop dat je gezellige dagen hebt gehad, maar dat zal wel. Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!