Pagina's

woensdag 14 januari 2015

Stampin'Up! Weekly Deals!!

Hoi hoi,

Het is woensdag en dat is tijd voor de: 



En die zijn deze week wel heul gaaf! (mmm, zeg ik dat niet iedere week??) 


Built for Free Using: My Stampin Blog


De pijlenpons is zo leuk. Het huisje uit het SAB setje "You Brighten My Day" past er precies in! 

ik heb nog een kaartje te laten zien met dit leuke huisje:


Ik heb het huisje hier geƫmbost. Maar je kunt hem dus ook uitponsen. Ook de Note Tag Pons heb ik al heel vaak gebruikt en is echt een must have wat mij betreft.

Zit er iets voor je bij? Laat het me weten via mail! 
Je kunt tot uiterlijk maandag 19 januari 10.00 uur je bestelling doorgeven. 

En misschien kom je ook nog wel aan de €60,- dan mag je ook nog een GRATIS Sale-A-Bration 
artikel kiezen! 




1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!