Pagina's

maandag 23 februari 2015

Stampin'Up! So You

Hoi hoi!

Deze week heb ik, voor mijn doen, een rustige week. Ik kan nu heerlijk dingen voorbereiden zonder veel "druk" dat het snel af moet zijn. Dat voelt echt relaxed! 

Zo kwam ik ook de nieuwe lift challenge tegen, en ik vond deze wel heel erg gaaf! 

Vandaar dat ik het mooie SAB papier met 'werkje' gepakt heb en lekker aan het sponsen gegaan ben met wat fellere kleurtjes. Ik heb dit kaartje met sterretjes gemaakt. 

Omdat de sterretjes als het ware 'op' het papier liggen kun je daar geen kleur op aan brengen. Zo komt het dat je kunt stempelen en sponsen en achteraf de sterretjes schoon kunt vegen met een doekje. 

Leuk effect he?

Stampin'Up! stampinup 'so you' lovetostamp erna logtenberg

Ik heb er ook nog gewone sterretjes bij gestempeld. En hier en daar wat gekleurde candy dots bijgeplakt. Ik vind deze tekst zo gaaf! Er zit ook nog een "LOVE" in dezelfde set. Die zal ik binnenkort eens gebruiken. Hieronder zie je het volledige kaartje:

(klik op de afbeelding voor een vergroting!)

Verder ben ik nog met mijn blog bezig geweest door wat social media knoppen toe te voegen. 

Je kunt nu met één klik op deze knoppen naar mijn facebook, pinterest, instagram, twitter, enz..

Ook heb ik een knop waarmee je me rechtstreeks een email kunt sturen. Handig he?

Bedankt voor je bezoekje, fijne dag en:
      

    

8 opmerkingen:

  1. Nou jij bent al klaar voor de virtuele pyjama party! hahaha
    Leuke kaart Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lift!! Wat een gaaf papier! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, gaaaaaf! Mooie kleuren en ik ben dol op sterren. Deze gaat winnen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo, dat is een mooie kaart. Ik ben natuurlijk extra gevoelig voor de kleuren groen en blauw bij elkaar, maar die sterretjes zijn ook zo leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Erna,
    Wat een super gave kaart is dit! Echt heel vet!!!! Super gaaf dat papier met die sterretjes! En een leuke kleurencombi heb je gemaakt! Gaaf!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,
    ik ben even alle deelnemers voor het kleurenkaartenteam aan het langsgaan en kwam zo op je blog terecht en ben volger geworden.
    Je kaart is echt heel erg leuk ! Dat papier ligt hier ook klaar (of beter gezegd, zit nog in het zakje met mijn bestelling ...)
    Tot morgen
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, en sprankelend! Toffe lift. Dank je wel Erna!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!