Pagina's

dinsdag 17 februari 2015

Stampin' Up! Mini Treat Bag Thinlits

Hoi hoi!

Voor de sketch van deze week bij Match the Sketch, heb ik een vrije interpretatie genomen...
Ik maakte een tasje met de Mini Treat Bag Thinlits. Dat doe je door de grootste vorm 2x uit te stansen, een plakrandje toe te voegen door een extra ril-lijn te maken en een aparte bodem er in te zetten. Ik heb het idee op internet gezien, maar kon het niet meer terug vinden.....

(weet jij waar ik het gezien heb? laat het me weten!)

Vervolgens versierde ik het tasje met een doilie, wat vlinders en ik maakte van dunne reepjes cardstock twee hengseltjes. Hieraan bevestigde ik weer de tekst 'for you' dmv een stukje touw dat ik van een lintje afgeknipt heb. 

Wel een bewerkelijk tasje, maar als je voor jezelf bezig bent pak je zo van alles erbij wat er in je hoofd op komt. Voor wie dit tasje is weet ik nog niet. Maar het krijgt vast en zeker wel een goede bestemming! 

(klik op de afbeelding voor een vergroting!)
www.lovetostamp.nl








Bedankt voor je bezoekje en een fijne dag!





3 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, wat een schattig tasje.
    Er staat een variant met bodem op het blog van Inge Groot. En in de Impressions (online versie) maar die van Inge is fijner om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een PRACHTIG tasje heb je gemaakt Erna.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!