Pagina's

maandag 16 februari 2015

Stampin'Up! Blendabilities

Hoi hoi!

Welkom aan het begin van een nieuwe week!

Afgelopen zondag pakte ik mijn blendabilities en heb lekker zitten kleuren. Kleuren is op dit moment helemaal 'in'! Je kan geen (kantoor)boekhandel meer binnenlopen of je komt van die superleuke kleurboeken tegen, voor volwassenen! Heb jij er al één??

Gelukkig heeft Stampin'Up! ook mogelijkheden om te kleuren. Stempels genoeg om veel met kleur te doen. En als je eenmaal de alcoholmarkers (want dat zijn blendabilities) geprobeerd hebt, dan ontdek je hoe heerlijk rustgevend het is om een beetje te kleuren en ook nog leuke schaduweffecten te maken! 

Het leuke is, dat je tijdens de SAB periode ook diverse setjes Blendablities als GRATIS artikel kunt kiezen bij een bestelling van € 60,-!

Maar goed, nu eerst mijn gekleur:



Built for Free Using: My Stampin Blog


De stempel met de leuke voorjaars-tulpen in verschillende kleuren gemaakt. Daarna heel simpel, een stukje bijpassend designpapier erbij, touwtje er om, en nog een mooie 'brad' in de hoek. en klaar waren mijn kaartjes! Zo makkelijk is het maken van een kaartje!

Ik wens je alvast een fijne week toe! 


3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk zo met de lekker frisse voorjaarskleurtjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gekleurd Erna! En de kaartjes zijn super. Leuke serie zo.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zijn ze weer leuk. Papier met dots, ik ben er gek op

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!