Pagina's

maandag 2 februari 2015

Stampin'Up! Foto Swap

Hoi hoi!

Daar ben ik weer!

Als het goed is, nu onderweg naar huis...

Met een aantal Europese Demonstrators hadden we een zogenaamde foto swap afgesproken. 

Stampin'Up! heeft een héél leuk mini foto boekje en we hebben allemaal een paginaatje van onszelf gemaakt van 10x10cm. Die gaan we met elkaar ruilen en zo krijgen we een gevarieerd boekje met iedereen die mee is naar Florida!

Ik heb dit er van gemaakt:


In het boekje zitten hoesjes waar je de pagina's in kunt doen.

Hieronder heb ik een filmpje waarin je kunt zien wat er allemaal in de kit zit.



De kit zelf kost maar €24,95! Wil je er één bestellen? Stuur me een mailtje!

Voor nu:


1 opmerking:

  1. Super gaaf is die geworden! Ik had die van Caro ook al gezien. Erg leuk idee van jullie om dit met elkaar te ruilen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!