Pagina's

donderdag 19 februari 2015

Stampin'Up! Hello Life!

Hoi hoi!

Eén van de dingen die ik altijd probeer te doen, is een bedankkaartje of kadootje bij je bestelling stoppen. Ik weet dat jullie dat leuk vinden om te krijgen en ik vind het leuk om te maken!

Vanaf 1 maart a.s. wordt het bovendien extra aantrekkelijk om bij Love To Stamp je Stampin'Up! spulletjes te bestellen! Vanaf die datum ga ik nl. een spaarsysteem introduceren waarmee je gratis Stampin'Up! produkten kunt verdienen! Binnenkort meer hierover!

Voor nu laat ik jullie zien welk kaartje er deze maand bij de bestelling zit:


Op de bloemetjes heb ik basic pearls geplakt, die ik ingekleurd heb met de blendabilities! Ook dát kun je met de alcholstiften doen. Leuk he!




Als ik jou kan helpen met een bestelling of je hebt vragen over een produkt, laat het me weten! 
Ik help je graag! 

In ieder geval, bedankt voor je bezoekje en een fijne dag!
 




4 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Erg leuk!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zeg, vind het een prachtige kaart. Ook lief dat je ze er bij geeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,

    Wat een beauty van een kaart zeg geweldig.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!