Pagina's

donderdag 26 februari 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge!

Hoi hoi!

Vandaag is het weer de beurt aan mijn team om de voorbeelden te leveren voor de nieuwe challenge. De nieuwe challenge van vandaag is "Brights"

Gebruik 1 of meer kleuren uit de Brights family van Stampin'Up!

Nu moet je weten dat ik de kleuren op zich best mooi vind, maar ik gebruik ze errug weinig. Ik kan er niet zo goed mee overweg. Het was dan ook een hele uitdaging om hier een kaartje mee te maken. 
Hoewel ik ook één kleur had kunnen nemen, wilde ik perse meerdere kleuren gebruiken...

hoezo eigenwijs.... 

twee kaartjes verdwenen in de prullenbak.. en toen kwam deze. En hé, ik vond hem best geinig! 

Ik heb er onlangs al een sneakpeak van laten zien op instagram. dus als je me daar volgt... dan herken je hem vast! 

Dit was de sneakpeak:


En dit is het kaartje:


Als je goed kijkt zie je dat ik de witte kaart geëmbost heb. Ik heb van alle kleuren een vlaggetje gemaakt en op elk vlaggetje een bijpassend bloemetje gemaakt. 

Doen jullie ook weer mee met de challenge??
Je kunt ons blog HIER vinden.

Hartstikke leuk!

Fijne dag en: 
      
     

3 opmerkingen:

  1. Hai Erna, Wat een fantastisch kaartje heb je gemaakt! Super gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kaart Erna, groetjes van moj.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!