Pagina's

woensdag 11 februari 2015

Stampin'Up! Weekly Deals!

Hoi hoi,

Het is woensdag en dat is tijd voor de: 



En die zijn deze week wel heul gaaf! (mmm, zeg ik dat niet iedere week??) 

Wat dacht je bijvoorbeeld van de Magnetische Plaat?? Om maar een voorbeeld te noemen. Ik weet dat velen die op hun verlanglijstje hebben staan. Misschien is nu het moment om de plaat aan te schaffen, hij is NU extra voordelig!

Built for Free Using: My Stampin Blog



Zit er iets voor je bij? Laat het me weten via mail! 
Je kunt tot uiterlijk maandag 16 februari 10.00 uur je bestelling doorgeven. 

En misschien kom je ook nog wel aan de €60,- dan mag je ook nog een GRATIS Sale-A-Bration 
artikel kiezen! 







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!