Pagina's

dinsdag 3 maart 2015

Stampin'Up! ABC-Challenge

Hoi hoi!

Er is weer een maand voorbij en het is weer tijd voor mijn 
De uitdaging was deze keer de letter "F" en Linda mocht het onderwerp bedenken. Zij koos Fiets!
Een superleuk onderwerp en een echte uitdaging!

EN: een RECORD aantal deelnemers aan mijn challenge! Ik kan je zeggen dat ik dat echt superleuk vind! Kijk hieronder maar eens naar de bijdragen:













En mijn eigen bijdrage:


Ik had geen stempel van een fiets! Dus ik heb iets gezocht in MDS en daar kwam ik deze (motor)fiets tegen. Ik heb hem op design papier geprint en er deze jongenskaart mee gemaakt.

Voor de volgende keer is de letter G aan de beurt. José mocht het onderwerp kiezen en zij koos:

Geel, Groen en Grijs!

Maak dus een kaartje met deze kleuren! 
Ik ben heel benieuwd!! Je hebt de tijd tot 6 april a.s. 
Op 7 april zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Mirjam, jij als nieuwe deelnemer mag voor de maand mei een nieuw onderwerp kiezen 
met de letter "H". 
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?
      
     

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes zijn er gemaakt met de fiets uitdaging. Ik heb helaas geen kaartje hiermee gemaakt, ik vond het een moeilijke opdracht niet in het bezit van een stempel of iets dergelijks van een fiets. De kleuren uitdaging zal me wat makkelijker afgaan haha.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke reeks kaarten, erg tof allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes zijn het geworden, stuk voor stuk. En de nieuwe uitdaging vind ik ook heel tof. Ik ga er zeker mee aan de slag. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Erna, volgende keer nog meer deelnemers !!!!!!
    Ziet er in ieder geval weer gaaf uit !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Almal pragtige kaartjies, Erna en ek hou veral baie van jou oulike motorfiets!!!!! Die blou wat jy saam met die swart gebruik het lyk baie mooi!! So gepas vir 'n tienerseun!!!
    Groete en 'n lekker Woensdag vir jou!!!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,
    leuke kaartjes zeg !
    Ik heb het genoteerd en ga proberen een kaartje te maken met de opgegeven kleuren !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En hier kun je mijn bijdrage voor de G vinden.
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2015/03/abc-challenge-de-letter-g.html
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. http://jolami462.blogspot.nl/2015/03/abc-chalenge-erna.html
    Hier is ie weer Erna
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier is mijn bijdrage voor de G. Het is de tweede kaart, mocht je denken dat ik me niet aan de opdracht heb gehouden ;-)
    http://moostlycards.blogspot.nl/2015/03/abc-challenge-geel-groen-en-grijs.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn bijdrage voor de letter G.
    http://www.ingeleeuwtje.blogspot.nl/2015/03/paasmandje.html
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke creaties. In de maand mei ga ik proberen mee te doen ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!