Pagina's

dinsdag 10 maart 2015

Stampin'Up! Blendabilities niet langer leverbaar!

Hoi hoi,

Vandaag minder leuk nieuws te melden. Helaas heeft Stampin'Up! moeten besluiten vanwege kwaliteitseisen de levering van de Blendabilities (alcoholmarkers) stop te zetten. 

Stampin'Up! zegt: 'De fabrikant is niet in staat om het probleem op zodanige wijze op te lossen dat we er zeker van zijn dat de blendabilities voldoen aan onze hoge kwaliteitsnormen. Tevens kan de fabrikant ons geen stabiele, lange termijn oplossing bieden. Daarom is na veel overleg, en om verdere teleurstelling te voorkomen, besloten de productlijn stop te zetten. 

Ik ben een enorme fan van Stampin'Up! produkten en ben er trots op dat Stampin'Up! kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Hoewel ik het superjammer vind dat de Blendabilies nu niet meer verkrijgbaar zijn ben ik tegelijk blij dat Stampin'Up! haar normen hoog houdt. 

Het merendeel van de markers die al verkocht zijn, zijn absoluut prima. Maar er zijn een aantal sets geweest met problemen. Wanneer jij bij mij Blendabilities gekocht hebt en je hebt hier vragen over, neem dan contact met mij op via MAIL 

      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!