Pagina's

maandag 2 maart 2015

Stampin'Up! Butterfly Basics

Hoi hoi!

Ik kan maar geen genoeg krijgen van deze vlinderset. Hebben jullie daar ook wel eens last van? Dat je een nieuw setje hebt die je steeds maar weer wilt pakken? Waarschijnlijk komt het ook omdat er zulke supergave thinlits bij verkrijgbaar zijn! De combi van deze twee maakt het helemaal af! 

Dit kaartje maakte ik voor iemand die wel wat warmte kan gebruiken op dit moment. 

Ik koos de sketch van Freshly Made Sketches als uitgangspunt.
Deze week ben ik wel op tijd, haha

Voor het lijntje / strikje bovenin gebruikte ik een stukje 'lint' uit de Artisan Embellishment Kit. Een pakketje met een aantal hele leuke embellishments om je kaartje of projectje nét dat beetje extra te geven. Ook de bloem op de vlinder komt uit hetzelfde setje.

butterfly basics stampinup Stampin'Up! lovetostamp dictionary erna logtenberg

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

butterfly basics stampinup Stampin'Up! lovetostamp dictionary

Er ligt weer een nieuwe week voor ons, ik hoop dat het een goede week voor je mag zijn!

Het is ook het begin van de maand en dat betekent dat mijn nieuwsbrief vandaag of morgen verschijnt. Ontvang je die nog niet? Meld je dan aan rechts bovenaan mijn pagina!

Voor nu alvast bedankt voor je bezoekje, en een fijne dag!



      
     

16 opmerkingen:

  1. Super mooi is deze set! Je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt! ( heb ook even verder gescrollt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vlinder! en o hoe mooi dat stukje touw voor de sprieten. Erg leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie set is dit.Super leuke kaatjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga jij maar lekker door met de vlindeset, je maakt er prachtige kaarten mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat niet raar, het is ook een hele mooie set, de kaart is ook weer prachtig gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart gemaakt met die vlinder. Vlinders zijn altijd een oppepper en geeft een lekker gevoel. Ga zo door. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ek het nou so lekker hier op jou blog gekuier, Erna en ek hou baie van wat ek hier gevind het!!!! Jou kaartjies is pragtig en ek is nou jou nuutste member!!!! Ek sien uit daarna om in die toekoms al jou lieflike werk te sien!!! Ek sal nou gereeld hier inloer en met jou gesels!!!
    Baie groete en 'n lekker week vir jou!!!
    Petra XX

    PS. If you can't follow the Afrikaans let me know please, then I'll leave you comments in English.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Erna !
    Die vlinders zijn inderdaad prachtig he !
    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en om je als volger aan te melden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat een mooi kaartje! Ik heb 'm juist vandaag geleend van iemand. Je kunt er een hoop kanten mee op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begrijp heel goed dat je er geen genoeg van kan krijgen, het zijn prachtige vlinders! Mooie kaart ook weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk Erna....prachtige kaart.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb er ook last van, zo mooi zijn deze vlinders en je kunt er zoveel kanten mee op! Gaaf kaartje heb je gemaakt. En nu ben ik toch ff nieuwsgierig, ken je Marleen uit Barneveld?? Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erna,
    wat een leuke kaartjes. Die vlinders zijn heel mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very pretty! Love your layered butterfly and all of the subtle background images! Thanks for joining us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card Erna! I love those butterflies against the neutral background! So pretty! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!