Pagina's

zondag 29 maart 2015

Stampin'Up! Flower Shop

Hoi hoi!

Bij Match the Sketch staat weer een leuke uitdaging! Ik hou van sketches. (of heb ik dat al eens gezegd.....) Het eerste deel was gauw, nou ja, redelijk gauw klaar. Ik zag bij Teneale Williams zoiets gaafs, dat wilde ik ook doen. 
Met reinker en een aqua painter heb ik crumb cake cardstock gekleurd. 
Vervolgens heb ik daar de decorative dots mask overheen gelegd en met de marker (stift) de rondjes met streepjes gemaakt.

De basiskaart vond ik erg wit, dus daar heb ik met de Dictionary stempel overheen gestempeld. (gave achtergrond stempel!) wat spetters erbij en toen moest alleen de "focus" nog. Ik heb zitten stoeien met vlinders, geëmboste, geponste, dubbele, noem maar op. Maar ik vond het allemaal niks. Mijn bureau ligt nu dus vol met vlinders haha.

Aangezien ik het kaartje van teamlid Sabine Rüdiger ook ge-wel-dig vind, heb ik haar idee voor de bloem gebruikt. Ik had nog wat gekleurd crumb cake over, daar heb ik de bloem uit geponst en die als cirkel over de witte cirkel gemaakt. 

Poeh hee, eindelijk was ik tevreden. 
Het is dus eigenlijk een kaartje dat een beetje van Teneale, Sabine en mij is LOL

(klik voor een vergroting op de afbeelding!)
(click to enlarge)
stampinup lovetostamp dictionary flower shop gorgeous grunge

Hieronder zie je de rondjes beter en de dimensie van het bloemenrondje:


En hieronder zie je dat ik het crumb cake gekleurd heb:


Komende week liggen er weer genoeg leuke dingen te wachten. 

Wil ik jullie ook nog even wijzen op de nieuwe site STEMPEL MEE!

Daar wordt op 24 april a.s. een SOL gehouden, wil je meedoen? Dat kan!

Ga kijken op het blog wat je daarvoor moet doen.

En like even onze Facebook pagina! 

Dankjewel !!

      
     

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, leuke techniek erbij gebruikt!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoud siert, mooie kleur!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is helemaal mooi, prachtig van kleur !
    fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je echt nog nooit horen zeggen dat je van sketches hou. Deze is wel erg gaaf. Prachtig hoe de kleur zich verdiept als je hem over crubcake doet. En de rondjes gewoon met een marker tekenen inplaats van de sponsen is voor mij ook een eyeopener. Ben heel veel achtergrondjes aan het maken en kan dit er goed op gebruiken. Prachtig kaartje. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vielen lieben Dank, für deine Teilnahme bei der Match the Sketch Challenge. Eine tolle Umsetzung unseres Sketch! Die Farbkombi finde ich super schön.
    Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!