Pagina's

maandag 9 maart 2015

Stampin'Up! Flowers!

Hoi hoi!

Wat was het heerlijk weer he! Gisteren, het was hier 's middags 18 graden! Wow, en dat op mijn (bijna) vaste knutsel-middag. Ik heb wel van de zon genoten hoor! Maar ik heb ook een aantal projectjes gemaakt die ik jullie komende week laat zien.

De eerste is een kaartje dat ik maakte voor 2 challenges. Bij Gerjanne op het blog zag ik een verwijzing naar KIC Challenge 54 waar de bingo kaart de challenge is. Ik koos voor het middelste rijtje: Blauw - Stans - Bloemen. Het is voor het eerst dat ik met deze challenge mee doe.

Daarnaast besloot ik de sketch van Match the Sketch te gebruiken.

Afgelopen week kreeg ik het nieuwe bedrukte SAB vellum binnen. Wow, wat is dat leuk spul! Ik heb een stukje vellum met blaadjes gesneden, deze met een old olive marker groen gekleurd. Dit vellum heb ik met de naaimachine vast gestikt op het witte cardstock. Vervolgens met ik met de Flower Frenzy Bigz L stans, de grote blauwe bloem en de donderkblauwe bloem gestanst. De andere bloemetjes heb ik met diverse ponsjes gemaakt. Op het witte cardstock heb ik heel licht met Sahara Sand wat spetters gestempeld, omdat het anders zo 'steriel' werd. Nog een stukje linen thread erbij om het kleurtje van de spetters weer terug te laten komen en mijn kaartje was af. 

Flower Frenzy Bigz L stampinup Stampin'Up! basic butterflies petite petals punch itty bitty accents punch pack

(klik op de afbeelding voor een vergroting) 
Flower Frenzy Bigz L stampinup Stampin'Up! basic butterflies petite petals punch itty bitty accents punch pack

En nu ga ik maar eens aan een opdracht beginnen die ik kreeg: 80 paaskaartjes maken :-)

Ik wens je een fijne dag! 
      
     

11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Erna....succes met het maken van je 80 paaskaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Enne...wauw wat een opdracht....80 paaskaartjes....jeetje zeg....succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine schöne Karte ist das geworden, hast unseren Sketch gut getroffen, vielen Dank fürs Mitmachen und viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Viele liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi strak kaartje Erna. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KIC. succes!!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje en wat mooi die bloemen !
    Succes met je reeks paaskaartjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    PS: ik ben gelijk je nieuwe volger...:-)


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou kaartjie is pragtig, Erna!! Die kleure is baie mooi en ek hou vreeslik baie van die blomme met die perels. Die inkspatsel en die strikkie is pragtig!!!! Lieflike kaartjie!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Erna,
    thanks for playing with Match the Sketch this week!
    I really love your card!
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!