Pagina's

woensdag 25 maart 2015

Stampin'Up! Kraft en Wit

Hoi hoi!

Laatste woensdag van de maand (gaat het echt zo snel???) 
Dus is het weer tijd voor een kaartje van het kleurenkaarten team van Martina!

Deze maand waren de kleuren Kraft en Wit. In eerste instantie vond ik dat een kei gave combinatie! Maar .... toen ik er wat mee wilde.... lukte het niet zo als ik wilde. 
Uiteindelijk is met veel moeite dit kaartje er uit geperst, maar ik ben er niet helemaal tevreden over. Er mist wat... vind ik dan he.... 

Hebben jullie tips???? Of denk ik weer te moeilijk....

stampin up lovetostamp something to say swallowtail kraft

Ik heb de vlinder gestempeld en geëmbost met wit embossingpoeder. 

stampin up lovetostamp something to say swallowtail kraft

Aan de rechterkant nog een klein bloemetje gemaakt, 

Ik hoop vandaag bij jullie langs te komen en ben heel benieuwd wat jullie ervan gemaakt hebben!!

Oja.... wisten jullie dat het de laatste week is dat je een gratis artikel krijgt bij een bestelling van 
€ 60,- aan Stampin'Up! produkten? Komend weekend bestel ik dussss




Ik wens je een fijne dag!
      
     

24 opmerkingen:

  1. Ik vind het kaartje helemaal geslaagd hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon goed! Meer moet daar niet bij, sterker nog, ik zou de bloem er af halen en aan de binnenkant doen. Maar . . . er is nog nooit een kok gevonden . . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hoor er mist niets aan je kaartje, vind ik hoor haha. De vlinder is zo mooi daar moet je niet teveel aan toevoegen, in dit geval eenvoud siert!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    er mist helemaal niets hoor, hele mooie kaart mét een prachtige vlinder,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Erna,

    Ik vind jouw kaart goed zoals hij is... Voor mij moet er absoluut niet te veel poespas bij komen... Zeer fijn geëmbost, dus heel erg geslaagd...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart prachtig. Persoonlijk had ik het bloemetje eraf gelaten, en wellicht hier en daar plakparels gebruikt...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi, die vlinder! Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou zeggen niets meer aan doen hij is prachtig, en vlinderstempel is echt een bjoetie!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje heel erg leuk Erna....niks meer aan doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed zoals die is !!
    Liefs * Sarah *

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Erna,

    Ook al z'n prachtige vlinder op je kaart helemaal geweldig niets meer aan doen.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Erna! Die vlinder blijft gaaf...
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,

    Heel mooi kaartje heb je gemaakt. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een supermooie kaart heb je hier gemaakt ! helemaal geslaagd zo, de vlinder heeft niets meer nodig, hij spreekt voor zich.
    fijn dat je (weer) van de partij was, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
    nog een fijne avond,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met een hele mooie vlinder.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij most er niks hoor. Ik vind het een gaaf kaartje.
    Ik ga nog kijken voor inkt....beloof niets hoor, maar wel fijn dat het voor de 29e moet.
    Heb ik een stok achter de deur ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem super! Niets meer aan doen zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erna
    Ik mis helemaal niets op je kaartje, die mooie vlinder pakt de aandacht helemaal, echt supermooi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een een heel mooi kaartje! Wat mij betreft mist er niks!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een mooie vlinder heel mooi gedaan ben er een beetje jaloers op zo mooi .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben ik niet de enige dus die niet helemaal tevreden is haha.
    Prachtige stempel heb je gebruikt.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!