Pagina's

zaterdag 14 maart 2015

Stampin'Up! Pansy Punch

Hoi hoi!

Het is weer weekend! Dat is altijd lekker! Dit weekend is voor mij een bijzonder weekend, want ik sta op de Creadagen in de Rijnhal in Arnhem! Dus heb je niks te doen? Kom gezellig langs! 

Afgelopen week heb ik dit kaartje nog gemaakt. Ik gebruikte daarvoor de sketch van Freshly Made Sketches, en ik heb lang na zitten denken wat ik op de plek van het rondje zou maken. Een bloem vond ik zo voor de hand liggend dat ik dat in eerste instantie niet wilde. En ik wilde eigenlijk ook wel weer eens iets anders dan die vlinders van de laatste tijd (lol) 

Na het nodige denkwerk heb ik drie keer uit Soft Sky Cardstock de Pansy Punch bloem geponst. Die heb ik natgespoten met water en lekker verkreukeld. Een beetje laten drogen en toen op elkaar vast gemaakt met de brad. Ik wilde dit keer een Nederlandse tekst, dus heb ik deze stempel uit mijn voorraad gepakt. Met designpapier heb ik het middelste rechthoek gemaakt. En tja, toen ik alles op elkaar geplakt had miste ik toch nog iets..... Dus heb ik tóch een paar vlindertjes gemaakt ;-)

pansy punch something borrowed dsp linen thread beautiful wings embosslit stampin up


Je kan het op de foto niet zien, maar de kleine vlindertjes heb ik ook nog wat spetters gegeven met inkt. Hieronder zie je het hele kaartje. klik op de afbeelding voor een vergroting!


erna logtenberg pansy punch something borrowed dsp linen thread beautiful wings embosslit stampin up


Nou, ik hoop op een grote toeloop vandaag op de beurs en dat ik met veel mensen mijn enthousiasme kan delen voor Stampin'Up!

Ik wens je een fijne dag!
      
     

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! En tja, vlinders zijn nu eenmaal lief, leuk en mooi haha. Veel plezier op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en ik hoop dat de beurs een succes was!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou blom lyk pragtig met die groot brad, Erna!!! Ek hou ook baie van die sagte kleure waarmee jy gewerk het en die vlindertjies is baie skattig!!!! 'n Pragtige kaartjie!!!
    Groete en geniet die res van die naweek!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart en mooi gedaan met die bloem !
    Veel plezier op de crea-dagen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het geweldig je te zien in Arnhem!! Hopelijk heb je een goede dag gehad, gezellig is het vast geweest! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful! I love the layered flower. So glad to see you playing along at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is just gorgeous! I adore your fabulous flower mixed with that lovely colour combination. Thanks for joining us at FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart, en de bloem die je heb verwerkt "prachtig", bedankt voor de uitleg!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!