Pagina's

donderdag 26 maart 2015

Stampin'Up! Stippled Blossoms

Hoi hoi!

Vandaag staat er weer een nieuwe uitdaging voor je klaar op het SU-per Challengeblog
Deze week hebben we een sketch voor je. Ik ben dol op sketches! Het is zo makkelijk als je een leidraad hebt hoe je kaartje er ongeveer uit moet komen te zien :-)

Ik pakte die geweldig stempelset Stippled Blossoms erbij. Je stempelt met twee kleuren inkt en je krijgt prachtige bloemen! Ik ben er dol op! En dan te bedenken dat ik lang twijfelde of ik deze set zou aanschaffen! De witte kaartjes heb ik eerst met de dictionary achtergrond stempel gestempeld.

Eerst een sneakje:

stampinup lovetostamp stippled blossoms dictionary hip hip hooray blackberry bliss

En vervolgens het hele kaartje:

stampinup lovetostamp stippled blossoms dictionary hip hip hooray blackberry bliss

De tekst stempel komt uit de Hip Hip Hooray Kit.  Een kit waar alles in zit om zo'n 20 kaartjes te maken. Inclusief stempelset dus! Maar eigenlijk is deze tekst heel gaaf om vaker te gebruiken!

Kom even naar het blog kijken, naar de andere voorbeelden. en doe daarna lekker mee!

Fijne dag!
      
     

7 opmerkingen:

  1. Mooi door eenvoud!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Erna !
    Mooie kleuren !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met deze geweldige stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachige kaart ! Ik heb de stippled blossom ook en ben er ook zo dol op !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie paarse bloem . Ik krijg echt al zin om weer mee te doen ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Het blijft één van mijn favoriete sets!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Erna, wat een prachtige kaart, de kleuren zijn ook SUper!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!