Pagina's

donderdag 12 maart 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge #80

Hoi hoi!

Het is donderdag en deze week ben ik weer aan de beurt om een bijdrage te leveren aan de challenge van SU-per Challenges! We zijn al bij nummer 80, wow, dat gaat echt lekker!
Deze week is de uitdaging om Linda te 'casen' 
Dat betekent dat je een kaartje of projectje maakt, waarbij je gebruikt maakt van de sketch OF kleuren OF stempels OF etc etc, welke Linda gebruikt heeft op haar kaartje.

Ik besloot om in dezelfde categorie te werken en geboortekaartjes te maken. Daarbij heb ik gekozen voor een lichte en donkerder tint roze én de kraft die Linda gebruikte. 

Daaruit kwam dit kaartje:

stampinup tag punch Baby we've grown

Ik heb er gelijk maar twee gemaakt. Je kunt deze kaartjes tenslotte beter op voorraad hebben toch?
En ik had zo'n lol in dat kleuren dat ik er ook maar twee jongensversies van gemaakt heb:

stampinup tag punch Baby we've grown

Vraag je je af wat ik gebruikt heb voor dat witte touw? Stampin'Up! heeft in de voorjaarscatalogus het 'white jute ribbon' staan. Als je daar het eerste touwtje van los knipt, kun je de andere touwtjes er zo afhalen! Erg leuk om iets mee vast te knopen vind ik:


En dit was het kaartje van Linda dat ik gecased heb:


Bedankt voor je bezoekje, en ga gauw kijken op het challengeblog naar de andere bijdragen! 
En oja, doe natuurlijk lekker mee!

      
     

6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige lieve kaartjes, zo mooi! Dat konijntje...daar ben ik weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, jou baba kaartjies is so oulik, Erna!!!! Wat 'n skattige klein hasie!! Ek hou van die tags en die toutjie wat jy gebruik het. So slim om twee te maak vir 'n dogtertjie en 'n seuntjie!!!! Pragtig, Erna!!!
    Groete Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zag u via sientje en zie dat jullie graag kaartjes maken, al is mijn hobby haken, geeft niet is leuk om bij anderen leuke blogjes te lezen...groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!