Pagina's

donderdag 5 maart 2015

Stampin'Up! Thank You

Hoi hoi!

Afgelopen zondag zag ik de nieuwe challenge bij de Dutch Card Lovers. Een challenge waarbij je alleen tekst mag gebruiken! Wat een leuke uitdaging!

De little letters thinlits liggen al een tijdje op mij te wachten dus ik dacht dat ik daar wel wat mee kon. Het woordje "you" was snel bedacht. Met de 'hello you' thinlits dies stanste ik het woordje 'thanks' uit waarbij ik de 's' er af knipte. Bermuda Bay is één van mijn lievelingskleuren. Ik heb zelfs nog het inktdoosje bewaard van toen het een "In Color" was.
Samen met de kleur Coastal Cabana en het prachtige Kraft Cardstock vormt het een super mooie combinatie. Vind ik dan he. nog een klein beetje Soft Suede toegevoegd, wat spetters en pareltjes en mijn kaartje was klaar. 

hello you thinlits gorgeous grunge little letters stampinup erna logtenberg lovetostamp washi tape

De voorkant van de kaart heb ik korter gemaakt dan de achterkant van de kaart. Aan de binnenkant plakte ik wat designpapier, zodat dat een leuk effect geeft als de kaart dicht is.

(klik op de afbeelding voor een vergroting) 
hello you thinlits gorgeous grunge little letters stampinup erna logtenberg lovetostamp washi tape

verder plakte ik nog wat washi tape en wat bloemetjes op. 

Bedankt voor je bezoekje, ik wens je een fijne dag!


      
     

15 opmerkingen:

  1. Wauwie wat een leuke kaart!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! eigenlijk passen alle kleuren wel mooi bij kraft cardstock of crumbcake (de lichte variant van kraft) Maar blauwtinten doen het hem helemaal, krijg je zo'n zon zee strand gevoel van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!!! Lijkt me wel een lastige opdracht met alleen tekst!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, heel erg mooie kaart! De combinatie van kraft met turquoise alleen al, maar ook de uitgesneden letters en de tekst stans. Leuk dat je meedoet met DCL, Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal top! Mooie kleuren en zo valt de tekst natuurlijk heel erg op! Geen afleiding door andere dingen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n pragtige kaartjie, Erna!!! The colours are absolutely beautiful and I love how you have used the dies!!! So clever to have the front smaller than the back - looks great!!! The washi tape, the sweet little flowers, the cute bow and the pearls add to all the loveliness!!! Love the ink splatters, too!!!! Dit is baie mooi!!
    Baie groete en geniet die Vrydag en die naweek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en fris vind ik het aqua staan bij kraft!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een supergave kaart vind die kleurencombinatie ook zo mooi. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met tekst, bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!