Pagina's

woensdag 25 maart 2015

Stampin'Up! Weekly Deals

Hoi hoi!

De nieuwe Weekly Deals staan online! En ja, het Envelop Punch Board is weer in de aanbieding! 
Heb jij die nog niet? En je hebt al vaker gedacht dat je die wel zou willen hebben maar je weet niet goed wat je er allemaal mee kan?

Dan bied ik jou de oplossing:

Schaf het Envelop Punch Board NU aan en wij maken een afspraak waarin ik je een aantal projecten leer die je met het EPB kunt maken!

Want je kunt niet alleen enveloppen maken, je kunt ook leuke doosjes er mee maken! 

Hieronder staan wat voorbeelden waarbij ik het EPB gebruikt heb:







Hieronder dan de afbeeldingen van de Weekly Deals:
(LET OP: deze aanbieding is maar 1 week geldig!)


Built for Free Using: My Stampin Blog



Kan ik iets voor je betekenen? Laat het me dan weten! 

Fijne dag! 
      
     

3 opmerkingen:

  1. Wat een SU per mooie doosjes !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke voorbeelden !
    Heel mooi gemaakt !
    Ik heb het enveloppunchboard ook in mijn bezit en het is inderdaad een supergoede aankoop geweest !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ben er nog altijd blij mee, zo veelzijdig!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!