Pagina's

maandag 23 maart 2015

Stampin'Up! You made my day!

Hoi hoi!

Het is vorige week een beetje stil geweest op mijn blog. Ik had even wat tijd nodig voor andere dingen. En kwam aan freubelen niet toe... Heel jammer, maar ik hoop het deze week weer op te pakken! Voor vandaag heb ik een paasdoosje voor jullie, waarvan ik de beschrijving binnenkort nog op mijn blog plaats. De eitjes in het doosje komen van de HEMA en passen qua kleur heel goed bij de kleur Melon Mambo van Stampin'Up! 

Ik gaf al eens zo'n doosje weg aan een gastvrouw van een party. 

Met de leuke Note Tag Punch maakte ik heb labeltje dat ik vastmaakte met het white jute ribbon:

note tag punch butterflies thnilits dies white jute ribbon stampinup love to stamp

Hieronder zie je het hele doosje:

note tag punch butterflies thnilits dies white jute ribbon stampinup love to stamp

Achter de ovaal zit nog een stukje transparant sheet, waardoor het een raampje lijkt. Alleen zie je dat op de foto niet...

Bedankt voor je bezoekje, ik wens je een fijne dag!
      
     

5 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er gezellig uit, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief doosje! En die eitjes, jeetje... alleen al voor het papiertje er om heen zou je ze kopen, hihi! (Oei, heb je de eitjes met advocaat-vulling van de HEMA al geproefd? Die kon ik best weerstaan door de buitenkant, maar niet door de binnenkant van de eitjes ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk doosje ! De eitjes passen er inderdaad perfect bij ! Wat mooi dat jutte-ribbon in het wit !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig doosje heb je gemaakt Erna
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoveel leuks en moois op je blog !
    Ik ga je volgen !
    Liefs * Sarah $

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!