Pagina's

zondag 12 april 2015

Stampin'Up! Butterflies and Chevrons

Hoi hoi!

Gisteren ben ik naar Duitsland geweest met een paar stempelvriendinnen. Daar hebben we een dag bijgewoond voor demonstratrices, georganiseerd door Jenni Pauli. Het was supergezellig en hartstikke leuk om de bedachte projecten te maken! 

Door zo'n dag wordt je altijd weer geïnspireeerd. Vandaar dat ik vandaag dus gauw in mijn hokje gekropen ben om iets te maken (en ook moet ik nog één project afmaken).

stampin up butterflies punch chevron four you

De sketch van Match the Sketch lag al op mij te wachten. Ik had het stukje designpapier ook al klaarliggen. En wilde iets met de vlinder doen die ik uit vellum gestanst had. Maar ik kwam niet goed uit de kleuren. Toen herinnerde ik me dat Krista onlangs de Color Coach noemde. Een heel handig dingetje, dat precies aangeeft welke kleuren mooi bij elkaar staan. Dus die heb ik er even bij gepakt en voila! Daar kwam de combinatie met Tangerine Tango (oranje) en Smoky Slate (grijs) uit. En ik vond dat wel een leuke combi! En toen ging de rest eigenlijk vanzelf :-)

Hoewel de sketch een rondje en een vierkant heeft, ben ik zo vrij geweest om er een andere vorm aan te geven. De layout is verder wel hetzelfde gebleven.

stampin up butterflies punch chevron four you

De bestemming heb ik ook al voor dit kaartje. Dus hij gaat vandaag of morgen nog op de bus! 

Fijne zondag verder en tot gauw! 
      
     

8 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart. Volgende keer uitleg color coach?¿?
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Ideaal he, die Color coach?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sehr schick, gefällt mir, total gut gelungen. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch, viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Hoffe, wir sehen dich bald wieder bei einer unserer nächsten Challenges…Viele liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gemaakt ! geslaagd kaartje
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een hele leuke combi en kaartje!
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, Erna!!!
    Sjoe, dit is a lang ruk sedert ek laas by jou gekuier het, maar ek was so besig met ander projekte dat ek glad nie blogs besoek het of self kaartjies gepos het nie. Ek gaan nou lekker tyd hier by jou spandeer om na jou kaartjies te kyk wat jy gemaak het sedert ek laas hier was!!!
    Ek hou verskriklik baie van hierdie kaartjie!!! Die skoenlapper is pragtig en die helder rooi wat jy saam met die blou en grys gebruik het is so treffend!!!! Dit is regtig lieflik - ek's mal daaroor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!