Pagina's

maandag 6 april 2015

Stampin'Up! Even opfrissen...

Hoi hoi!

Hoe was jullie Eerste Paasdag? Wij hebben van de heerlijke zon genoten en zijn lekker buiten geweest! Ook nog even mijn schoonouders bezocht en de rest van de dag lekker lui geweest.
Dat beviel best goed :-)

De dag daarvoor waren we namelijk aardig druk geweest. We hebben een nieuw bed voor Sharon gekocht. En omdat we het bij IKEA hebben gekocht moesten we natuurlijk zelf aan de slag om het in elkaar te zetten. Dus daar waren we (inclusief het kopen) de hele dag mee bezig. Maar het bed staat! 

Maar voor vandaag wil ik jullie helpen herinneren aan de ABC Challenge, je kunt vandaag nog een kaartje maken en in de reacties onder het bericht HIER neerzetten.
De letter "G" is aan de beurt en José koos daarbij Geel Groen en Grijs. 

En het tweede waar ik jullie nog even op attent wil maken is mijn workshop met de set Celebrate Today. Die ik gepland heb op 25 april a.s. bij mij thuis. Hieronder een sneak peak van wat we gaan doen. Vier kaartjes, waar we ook nog een mapje omheen maken. Kijk voor meer info op mijn tabblad "Workshops" hierboven aan de pagina.

celebrate today stampinup lovetostamp

Wens ik jullie tot slot nog een fijne tweede paasdag! 

      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!