Pagina's

maandag 27 april 2015

Stampin'Up! Match the Sketch

Hoi hoi!

Op deze Koningsdag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik al eerder maakte voor het challengeblog Match the Sketch. Ik heb hiervoor het sjabloontje uit de Artisan Embesllishment Kit gebruikt en de bloemen en blaadjes met Markers ingekleurd. Toen heb ik met de liniaal een strak lijntje er omheen gemaakt. En met de stansjes uit de Mini Treatbag Thinlits de tekst en het randje met gaatjes gestanst.

artisan embellishment kit mini treat bag thinlits stampinup lovetostamp

Hieronder zie je het hele kaartje:

artisan embellishment kit mini treat bag thinlits stampinup lovetostamp

Op mijn Facebookpagina staat vandaag ook een kaartje, maar dat is meer in de sfeer van 
Koningsdag :-)

In de sidebalk heb ik een nieuwe gadget geplaatst: Je kunt hier rechtstreeks mijn Facebookpagina liken. Heb je dat nog niet gedaan? Ik ben blij met elke like! Zoals je misschien ziet zit ik dicht bij de 400 likes. Wat zou het leuk zijn als ik die grens overga ..... help jij mij een beetje??

Hetzelfde geldt voor mijn blog, daar zit ik bijna bij de 300 volgers. Ik zou het supergaaf vinden als ik daar over heen ga.... Ben jij nog geen volger? Maar bezoek je wel regelmatig mijn blog?
Word dan volger. Binnenkort verloot ik een leuke set onder mijn volgers!

Voor nu: bedankt voor je bezoekje en nog een fijne Koningsdag!
      
     

7 opmerkingen:

  1. Gorgeous, i love the colours you have used too

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Ik vind de kleurencombinatie zo mooi! En hoe je die stencil gebruikt, leuk! Veel succes nog met de volgers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keu leuk kaartje!!! De sketch is wel errug gaaf.
    Je blog volg ik al een tijdje, je facebook pagina heb ik nu ook toegevoegd.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje, de sketch is ook super! Kende dit blog nog niet, thanks voor de tip>
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, jou rose is so mooi, Erna!!!! Ek is mal oor die strip met die gaatjies - dit lyk pragtig!!!! Die sentiment is pragtig en ek hou van die cute strikkie!!! 'n Pragtige kaartjie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!