Pagina's

woensdag 29 april 2015

Stampin'Up! Petal Potpourri

Hoi hoi!

Laatste woensdag van de maand en dan.... is er weer het kleurenkaartenteam van Martina
Deze maand een kaartje maken in de kleuren wit met turquoise. Mooie combi! Ik vind turquoise een hele mooie kleur! Maar ik gebruik hem niet echt heel vaak. Dus ik kon me lekker uitleven. 
Afgelopen week vond ik een prachtige set kaartjes bij mijn Engelse stempelvriendin Kim Fee (zij maakt hele mooie dingen!) en ik besloot mijn kaartje in dezelfde stijl te maken.

Dan krijg je dit:

petal potpourri chrystal effects lovely amazin you stampinup lovetostamp


De harten van de bloemen heb ik bewerkt met crystal effects. 


petal potpourri chrystal effects lovely amazin you stampinup lovetostamp


Sommigen zal het opvallen dat ik een tekst heb gebruikt van Stampin'Up! die niet in NL verkrijgbaar is. Dat heb je goed gezien! Deze super set (Lovely Amazing You) heb ik van een lieve Amerikaanse vriendin gekregen! Is dat niet gaaf? 

Dat is ook het leuke aan Stampin'Up! Je krijgt vrienden wereldwijd! 

Tot slot doe ik nog even een oproepje voor mijn eigen ABC Challenge, deed jij al mee?
Je kunt nog een kaartje maken vóór 4 mei. Klik hieronder op de afbeelding om te kijken wat je er voor moet doen:
Ik kom vandaag of morgen bij jullie kijken wat je gemaakt hebt! Ik hoop dat het vandaag nog lukt, want ik moet werken én ik moet vanmiddag met onze hond naar de dierenarts voor een echo en longfoto. Hopelijk valt de uitslag mee!

Voor nu, bedankt voor je bezoekje, fijne dag en:
      
     

23 opmerkingen:

  1. Oh , wat een mooie kaart!!! Ik kom zeker vaker langs, zoveel moois hier ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi ! geslaagd hoor, leuke bloemetjes alweer
    fijn dat je er (weer) bij was ! Zonder jou, is er geen kleurenkaartenteam, dank je wel dus,
    nog een fijne dag en tot de volgende,
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Erna,

    Wat een super mooie kaart maakte je... Mooi hoe je die bloemen verdeelde over je kaart en die glossy er op geeft een speciaal effect...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi erna,

    Wat een gave kaart met die bloemen heel erg mooi in de KKT kleurencombi.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart ! Mijn kaart voor de Abc challenges is af , morgen zet ik hem op mijn blog ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooie bloemen en tekst..
    Hoop dat het meevalt bij de dierenarts..
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi erna
    nou je kaart ziet er reuze fleurig en bloemig uit, heel erg mooi!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi,leuk ook dat 3d effect met de crystal effects.

    Hopelijk is het bezoek DA meegevallen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Erna, leuke liftkaart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Erna! Wat een bof een SU vriendin in Amerika ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. you make beautiful cards yourself Erna, thank you for the shout, I love yours.... hope the results are good for your dog, xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg die grote bloemen! Jij boft dat je deze tekst(en) hebt gekregen, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, mooie stempels heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh....wat prachtig Erna.....die bloemen springen er helemaal uit....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat een schitterende kaart die stempel is echt prachtig!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze vind ik heel gaaf! ga ik onthouden voor een andere keer.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart met die grote bloemen, gaaf.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi, met die bloemen en hun glanzende harten!
    Ik had de kleuren gekozen maar me vergeten aan te melden bij Martina.
    Gisteren een te drukke dag en ook nog een beetje ziek, dus vandaag hop ik langs iedereen. Hopelijk komen er wat mensen terug op bezoek :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi gemaakt, vrolijk en heel stijlvol. Wat een mooie hobby hebben wij he? Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij boft maar dat je die set hebt gekregen wat een gaaf kaartje heel mooi die bloemen in die kleur .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die blou blomme is pragtig, Erna en ek hou van die crystal effects wat jy gebruik het!!! Baie, baie mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt er weer een onwijs leuk kaartje van gemaakt. Lekker frisse kleurencombi.
    Wat lief dat je deze unieke stempelset kado hebt gekregen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!