Pagina's

dinsdag 21 april 2015

Stampin'Up! Retired Lijst!!

Hoi hoi!

De lijst is er!! Welke lijst? Dé lijst, van produkten die uit de collectie gaan van Stampin'Up! per 1 juni! Het is even slikken, zoveel moois als er weg gaat. 

Maar het voordeel is:

Veel gaat met korting tot soms wel 50% weg!
Er komt vast weer heel veel moois voor terug! 

Staat er nog iets op je verlanglijstje dat je in deze lijst terug ziet? 

Wacht dan niet te lang en geef je bestelling door!!

De stempelsets zullen nog wel even geproduceerd worden tot het eind mei maar voor alle overige dingen geldt echt 

OP = OP!

Klik op het plaatje en je gaat naar de link met de lijst (heb je even.... 11 pagina's!)



En om je nog een visueel overzicht te geven, kun je het filmpje hieronder bekijken:




Succes en, kan ik je ergens mee helpen? Laat het me weten!

Ik wens je een fijne dag!
      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!