Pagina's

donderdag 23 april 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge #86

Hoi hoi!

Vandaag mag ik weer een bijdrage leveren aan het SU-per Challengeblog! We hebben deze week een kleurenuitdaging voor je! En wel, eentje die in de sfeer van Koningsdag is, nl. rood-wit-blauw :-)

Daar moest ik eerst even over nadenken. Meestal gebruik ik wel iets van kraft of bruin in mijn kaartjes, of een zachtere kleur. Maar toch houd ik ook wel van kaartjes in felle kleurtjes. Ik vind het alleen zelf wat lastiger om die te maken. Al surfend kwam ik een leuke sketch tegen die ik wilde gebruiken voor mijn kaartje. En toen zag ik de Six Sided Sampler stempelset en dacht, die heb ik al heel lang niet gebruikt. Dus ben ik daarmee aan het stempelen gegaan en uiteindelijk is er een kaartje uitgekomen. 

six sided sampler hexagon punch stampinup lovetostamp mini treat bag thinlits dies

Hieronder het kaartje in z'n geheel:

six sided sampler hexagon punch stampinup lovetostamp mini treat bag thinlits dies

hexagons blijven leuk om mee te spelen! Hier en daar nog een bloemetje voor een extra touch. En ik zocht even naar wat ik als tekst kon gebruiken. Eerst zat ik te stoeien met een gestempelde tekst op een strookje papier maar dat werd niet mooi. En ineens dacht ik aan de thinlits waar ook tekstjes bijzitten. En vond ik het woordje "enjoy" dat ik uit gewoon rood cardstock gestanst heb.

Hieronder nog een foto van de uitdaging:


Heb je ook zin om mee te doen? Ga dan ook even kijken naar nog meer leuke voorbeelden op het Challenge Blog en ik zie je kaartje graag verschijnen!

Fijne dag!

      
     

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Erna....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal goed, het is superleuk kaartje geworden!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er echt een super leuk kaartje van gemaakt.
    Hele gave sketch.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je al puzzelend tot dit resultaat bent gekomen, het ziet er erg leuk uit. Super leuk ook dat je volger van mijn blog bent geworden, bedankt voor je complimenten. Enne... jou volg ik al een poosje. ;-) Dus leuk dat we elkaar nu kunnen inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Errug leuk!! Ik zou ook niet 1,2,3 op rood wit blauw iets bedenken, maar dit ziet er strak en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n pragtige kaartjie, Erna!!!! Sjoe die heksagons is so mooi!!! En die kleure is lieflik!!! Die blommetjies is pragtig en ek hou van hoe jy die sentiment gedoen het!! Pragtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!