Pagina's

donderdag 9 april 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge!

Hoi hoi!

Vandaag is er weer een nieuwe callenge voor je bij SU-per Challenges
We hebben een kleuren uitdaging voor je! En hoewel ik in eerste instantie niet zo goed wist wat ik met deze kleuren moest doen is het toch gelukt om een kaartje te maken.

Ik heb daarvoor de citroen van de SAB set "A Happy Thing" genomen en gestempeld op een gele memo. Die heb ik uitgeknipt en zo kon ik vervolgens verschillende citroentjes over elkaar stempelen, door steeds mijn mask (het uitgeknipte gestempelde memo) over het reeds gestempelde heen te leggen. Vervolgens heb ik de citroenen ingekleurd, en met de paarse kleur Wisteria Wonder wat accenten aangebracht met bloemetjes, de rand langs de citroenen, de tekst en de 'flag' rechtsbovenaan.

Ik hoop dat jullie meedoen want ik ben heel benieuwd naar wat er allemaal gemaakt kan worden met deze kleurtjes! 

stampinup A Happy Thing lovetostamp super challenges

Fijne dag allemaal!
      
     

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel mooie kaart Erna ! Heel mooi ingekleurd en de kleuren passen moi bij elkaar !
    Leuk met het blauwe randje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een zuur kaartje, met al die citroenen! Sjonge, wel een mooie kleurencombi zo.
    Enne, ik ziet niet op voetbal hoor, volleybal!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Erna!!!!
    Sjoe, dit is nou al meer as drie weke wat ek besig was met ander projekte en nie tyd gehad het om blogs te besoek nie!!! Ek het nou gou hier by jou kom kuier en kom kyk wat jy als gemaak het vandat ek laas ingeloer het!!!! Jou projekte is almal pragtig en ek het dit geniet om jou werk te sien!!!! Jy maak regtig pragtige kaartjies!!!! Ek sal nou weer gereeld inloer en vir jou kommentaartjies los!!!!
    Geniet die Sondag en baie groete hier vanuit George aan die suidpunt van Afrika!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!