Pagina's

zondag 19 april 2015

Stampin'Up! Triangle Punch

Hoi hoi!

Vanochtend moest ik werken, 2 uurtjes. Dus dat viel mee. En nadat ik thuis kwam dacht ik, wat zal ik eens gaan doen vandaag. Nou, dat had ik snel bedacht, genieten van de zon (die ik al de hele dag zie schijnen, lekker!). Verder lezen in mijn boek (dat moet ik nog doen) en freubelen. Op zondag mag ik graag voor mezelf freubelen, zonder dat het 'moet'. Dat klinkt misschien een beetje raar, maar ik freubel vaak, omdat ik kadootjes 'moet' maken, workshops 'moet' voorbereiden, mijn bijdrage aan een challenge 'moet' maken. En begrijp me goed, ik vind dat allemaal super leuk!! Maar daarom vind ik het juist zo ontspannend als ik een middagje iets mag doen waarbij ik met niks rekening hoef te houden, haha. 

Dus vandaag ging ik aan de slag met de sketch van Match the Sketch. Ik was daar al een paar dagen over aan het nadenken. En ik begon met een stukje watercolor paper. Waar ik met behulp van een waterpen en inkt een beetje aan het kliederen ging. Toen het klaar en opgedroogd was heb ik er met de triangle punch driehoekjes uit geponst en die in een rijtje en met verschillende hoogte opgeplakt. 

Het rondje op de achtergrond heb ik met een achtergrond stempel gedaan. In een printerpapiertje maak je een cirkel. Die leg je op je achtergrond stempel (nadat je inkt op de stempel gedaan hebt). Vervolgens leg je je kaart over het open rondje heen en voila! Je stempelt alleen in de open cirkel!

Met de Alphabet Rotary Stamp heb ik mijn eigen tekst gemaakt en uitgeknipt. Nog wat blingetjes en gaatjes erbij en ik vond hem af (alhoewel ik die gaatjes wel ietsje netter had kunnen doen....ahum)

Dit is de voorgrond van dichtbij:

woodgrain triangle punch stampin up love to stamp alphabet rotary stamp

Oja, ik heb er ook nog wat twine onder geplakt, was ik vergeten te zeggen...

En hier mijn kaartje helemaal:

woodgrain triangle punch stampin up love to stamp alphabet rotary stamp

Nou, dan ga ik nu maar eens in mijn boek verder lezen. 

Ik wens jullie een fijne zondag!
      
     

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Erna. Die pons ziet bij mij nooit het daglicht! Misschien toch eens te voorschijn halen. De kleuren op je driehoeken zijn echt heel mooi.
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, een hele mooie voor de ABC-challenge, dan mag jij de volgende keer iets bedenken voor een letter ;)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit iets mee gedaan met de triangelpons. Dit is wel erg gaaf met de tekst zo kris kras.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé wat vervelend.... verplicht moeten freubelen ;o)
    Je hebt er dan ook wel een errug leuk kaartje van gemaakt. Ook wel een tikkie stoer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit een geweldig mooi kaartje!! Leuk ook dat je er bij hebt geschreven hoe je 'm gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjoe, wat 'n baie oorsproklike ontwerp vir hierdie baie mooi kaartjie!!! Dit is regtig baie kreatief gedoen!!! En ek hou van al die detail wat jy op die kaartjie gesit het!! Die manier wat jy die sentiment gedoen het is baie oulik!!! Regtig 'n baie oorspronklike kaartjie, Erna!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!