Pagina's

vrijdag 24 april 2015

Stampin'Up! Weekly Deals!

Hoi hoi!

Jullie hebben van mij de Weekly Deals van deze week nog tegoed. 
Daar zitten weer mooie dingen bij! Kijk maar eens:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Dat is de moeite waard, of niet? Afijn, kijk zelf maar even of er iets voor je bij zit! En je weet: ik help je graag! Je kunt je bestelling aan me doorgeven via mail, uiterlijk dinsdagochtend 28 april om 9.00 uur. (en voor de oplettende kijker die denkt hé, dit bericht had ik toch al gezien? Ja, ik had alleen de Amerikaanse Weekly Deals geplaatst en dat klopt natuurlijk niet als je in Europa woont :-)

Fijne dag!
      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!