Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

Stampin'Up! ABC Challenge letter H

Hoi hoi!

Het is de eerste dinsdag van de maand! Dus, tijd voor mijn ABC Challenge! 
Kllik op de afbeelding voor de huidige Challenge:
Deze maand is de letter H aan de beurt. Mirjam koos het onderwerp Hout. Ten eerste had ik een record aantal deelnemers, DANKJEWEL!!
En jullie maakten met dat onderwerp hele toffe kaartjes!
Kijk hieronder naar de bijdragen, en wat zou het leuk zijn als jullie het blog van de maakster even bezoeken en een reactie achterlaten? Wanneer je op de naam klikt, word je naar het betreffende blog gelinkt:















En natuurlijk mijn eigen kaartje:

Adventure Bound So You Project Kit stampinup lovetostamp best day ever

Een designpapiertje met een houtnerf, uit het paper stack blokje "Adventure Bound"
Aangevuld met een houten woordje en stukje lint uit de "So You Project Kit" (welke alleen deze maand nog te krijgen is, zolang de voorraad strekt!!)

Adventure Bound So You Project Kit stampinup lovetostamp best day ever

versierd met nog wat blingetjes. 

Volgende maand is de letter "I" aan de beurt. Ingrid koos het onderwerp
Inkleuren. Dat moet te doen zijn denk ik?? Veel succes!!  

Je hebt de tijd tot 1 juni a.s. 
Op 2 mei zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

Sarah, jij mag voor de maand juni een nieuw onderwerp kiezen 
met de letter "J". 
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?

Fijne dag allemaal!
      
     

11 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een hele leuke bijdrage voor het Hout, zo leuk met de onfilm framelits, ik gebruik ze te weinig. Ik moet volgende week een kaartje maken voor mijn hubby, thanks voor de inspiratie.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg al die hout-kaartjes! En de nieuwe challenge is ook een goede, ik hoop weer mee te doen! Groetjes , Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke collectie !! Ik doe zeker weer mee met de I en ik denk even na over de letter J . Bedankt en tot gauw . ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trouwens Erna , jou kaartje ik ook heel mooi .
    Tof idee de ABC challenges. Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes allemaal. Ik zal straks even rondhoppen. Helaas zelf niet meegedaan vanwege andere prioriteiten. Misschien met het inkleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is weer een mooie verzameling onwijs leuke kaartjes bij elkaar verzameld voor de Hout challenge.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes zijn er ingezonden. Ik heb inmiddels mijn kaartje met de letter I van inkleuren gemaakt en dat kun je hier vinden.:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2015/05/congratulations.html
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn kaartje met de I is klaar.
    Hier kun je hem vinden
    http://jolami462.blogspot.nl/2015/05/abc-challenge-erna-i-van-inkleuren.html
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jou kaartjie is pragtig, Erna!!!! Die kleure is so lieflik!!! Dit is regtig 'n lekker prettige challenge hierdie!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hierbij mijn bijdrage voor de letter I.
    http://www.ingeleeuwtje.blogspot.nl/2015/05/so-very-grateful.html
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Erna, vandaag op mijn blog het beloofde kaartje . Hopelijk nog op tijd !! http://syriandertje.blogspot.be/2015/06/ik-verlang-zo-naar-de-zomer.html
    veel liefs sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!