Pagina's

maandag 18 mei 2015

Stampin'Up! Another Thank You

Hoi hoi,

Hoe was jullie lange weekend? 
Ik moest zelf afgelopen vrijdag gewoon werken, dus voor mij was het bijna net zo gewoon als elk weekend, maar toch heb ik er van genoten hoor. 
Zondag heb ik een kaartje gemaakt. De sketch is van het challengeblog Match the Sketch en het idee van het stempelen heb ik van een foto uit de nieuwe catalogus. Ik heb ongeveer de zelfde kleurten gebruikt, nl. drie nieuwe In Color kleuren. Op aquarelpapier heb ik met een waterpen en refill inkt lekker gekliederd. Toen het opgedroogd was heb ik de woorden er op gestempeld. Met het nieuwe Tip Top Taupe lint heb ik de rand en de strik gemaakt. Wow, wat een fijn lint om te strikken! Dat zullen jullie vast vaker gaan zien bij me! 

Hieronder kun je het kliederen en stempelen van dichtbij bekijken, klik op de afbeelding voor een vergroting! (dat geldt trouwens altijd voor mijn foto's)
stampinup lovetostamp another thank you incolor chevron embossingfolder

En hieronder het hele kaartje. Hoewel ik (nog) niet zo heel erg weg ben van deze nieuwe kleur geel (delightful dijon) moet ik zeggen dat ik hem bij dit kaartje wel vond passen: 

stampinup lovetostamp another thank you incolor chevron embossingfolder

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Bedankt voor je bezoekje, reactie en ik wens je een fijne dag!
      
     

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi, zeker geslaagd! Het lint nu al enkele keren gezien en is zo mooi.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleur erg goed uitkomen !
    Kaartje is ook erg mooi !
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk Erna, de kleuren komen allemaal erg mooi uit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou....ik heb een super wandelweekend gehad Erna....heel erg leuk....stukje Pieterpad gelopen.
    Je kaart is werkelijk prachtig....wat heb je super leuke kleurtjes gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een mooi kaartje, het is wel een mooi warme kleur en in combinatie helemaal perfect.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niks mis met de kleurtjes....op dit kaartje komen ze prachtig tot hun recht!!
    Gaaf kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, hele mooie kleuren! Leuk he, de nieuwe catalogus...smullen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Erna! De kleuren zijn echt gaaf zeg! Dank je voor je reactie op mijn blog. Ik heb soms ook het idee dat de ene inkt van SU beter stempelt dan de andere.. Ik heb zoveel tips, die ga ik eerst eens uitproberen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine schöne Karte ist das geworden, hast unseren Sketch gut getroffen, vielen Dank fürs Mitmachen und viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Viele liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kleure is pragtig, Erna en jou agtergrond lyk regtig baie mooi!!! Pragtige kaartjie!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!