Pagina's

woensdag 27 mei 2015

Stampin'Up! Artisan Embellishment Kit

Hoi hoi!

Vandaag nóg een berichtje!

Ik mag nl. iets heel leuks met jullie delen, vanaf vandaag mag ik meedoen met het design team van Stamping and Blogging!! WOWIE!!! Dat vind ik echt supergaaf!

Jullie weten dat ik dol ben op sketches (toch?) en nu heb ik elke week een sketch waar ik iets leuks mee mag doen! De sketch voor komende week was ook weer een hele leuke! 
Ik heb de Artisan Embellishment Kit gepakt die in de Spring/Summer catalogus staat en een aantal dingetjes daaruit gebruikt voor mijn kaartje. Deze mooie kit is nog maar een weekje te bestellen dus heb je hem nog niet en wil je er toch graag iets mee doen, wacht dan niet te lang met bestellen!

(klik voor een vergroting) 
lovetostamp stampinup artisan embellishment kit "a dozen thoughts"

Afgelopen zaterdag mochten wij op het Stampin'Up! event een aantal nieuwe produkten uit proberen, waaronder deze nieuwe embossingfolder. Deze nieuwe embossingfolder is 15x15cm, echt een superformaat dus! 

lovetostamp stampinup artisan embellishment kit "a dozen thoughts"

Dit is de gebruikte sketch:



Ga even kijken bij de andere teamleden! 
En doe lekker mee! 


Ik wens je een fijne dag! 
      
     

12 opmerkingen:

  1. Erna your card is totally adorable, I love that you embossed the background with the butterflies, ties the design together perfectly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi deze kaart, lekker romantisch ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart, Erna. EN gefeliciteerd als DT lid van het blog! Daar gaan vast mooie voorbeelden van komen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geluk met die DT spot, Erna!!! Wat 'n pragtige EF - al die skoenlappers is so pragtig!!! Ek hou van al die sagte kleure!! So 'n mooi vroulike kaartjie!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Erna! Love the colors. Welcome to the design team! I can't wait to see more of your creations!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna, wat gaaf dat je nu ook in het DT van Stampin and Blogging zit, gefeliciteerd en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I am so over the top excited you are on the design team Erna!!! Yippee!! ...and wouldn't you know you'd start off with a gorgeous card tha will be casing immediately...well as soon as I can order and express ship. Love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig, Erna!! En gefeliciteerd met je plekkie. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Erna! Welcome to the SB Design Team! I love your beautiful project. Used some of my favourite products. Great take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje. Wat mooi die embossingfolder. Gefeliciteerd met je nieuwe designerschap. Ik heb al een kijkje genomen op de site.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!