Pagina's

woensdag 27 mei 2015

Stampin'Up! Build a Birthday

Hoi hoi!

Vandaag is het weer een dag voor het KKT van Martina. Deze keer twee felle kleurtjes, en ik vind dat altijd lastig. Hoewel ik kaartjes in vrolijke felle kleurtjes bij een ander altijd heel leuk vind! Maar ik vind het zelf gewoon lastig om daar iets mee te bedenken. Na diverse gestempelde papiertjes in de prullenbak gegooid te hebben bedacht ik me dat ik afgelopen weekend iets had gezien dat ik wel kon gebruiken. Dus daar ben ik maar mee aan de slag gegaan :-)

Daar is uiteindelijk dit kaartje uitgekomen. en het is nog makkelijk te maken ook! Had ik daar nu maar gelijk aan gedacht, haha. 


De tekst is op de basis kaart gestempeld. De kaarsjes heb ik gestempeld en daarna doormidden gesneden. En ik neem aan dat de gele vlammetjes wel toegestaan zijn in deze kleurencombi, want rode of blauwe vlammetjes??? eh, nee, dat vond ik niet wat. LOL

Het doorgeknipte stuk met de kaarsjes heb ik verhoogd opgeplakt:


Ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben! Ik kom zo gauw mogelijk langs! 


Tot snel!
      
     

19 opmerkingen:

  1. Mooi stempelwerk, leuk idee om de kaarsjes door te knippen, tja, en kaarsjes zonder vlammetjes zijn wel erg saai . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze geweldig, ik hou zo van deze stijl (volgens mij zijn gele vlammetjes wel toegestaan ;-) Echt top.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk ideetje, mooi uitgewerkt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Erna,

    Wat een super toffe kaart maakte je... Wat dacht je... natuurlijk wordt het geel van de vlammetjes gewoon even door de vingers gezien... Kan niet anders natuurlijk...
    De uitdaging om echt maar 2 kleuren te gebruiken is niet altijd even gemakkelijk... Alhoewel ik het toch altijd wel echt probeer... Volgende keer dan maar?

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk en feestelijk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi erna
    ziet er reuze feestelijk uit met al die vrolijke kaarsjes erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het leuk, deze felle kleuren! Je hebt er echt een mooie, feestelijke kaart van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf zeg met die kaarsen erop! Topper :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart heb je gemaakt met de kleuren van het KKT deze keer.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erna,
    jij maakt foto's met gezichtsbedrog!!! Ik zie de strook waar de tekst op staat als verhoogd opgeplakt! Ik ga er net zo lang naar kijken tot ik zie dat de kaarsjes verhoogd zijn opgeplakt. Hoe kan het! Het is een heel leuke kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt dat goed gedaan !! Leuk !
    Ik heb mijn abc kaartje af , je mag hem nog verwachten voor 2 juni ....
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Erna,
    dat dacht ik vanmorgen ook, nu zie ik dat de kaarsjes echt verhoogd zijn opgeplakt,
    ik vind het ook lastig om 2 felle kleuren te combineren,
    je kaartje is erg leuk!
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. helemaal leuk gemaakt hoor ! fijn dat je de uitdaging toch bent aangegaan, mooi resultaat !
    fijn dat je er weer bij was, hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super idee Erna....prachtig kaartje is het geworden....ik vond de kleurtjes niet gemakkelijk moet ik zeggen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jou rooi en blou kerse lyk pragtig, Erna and die geel vlammetjies is natuurlik perfek!!!! Baie feestelike kaartjie!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, ik vond het ook al zo lastig. Zegt mijn dochter dat ik op pinterest moest gaan kijken. Nou keuze genoeg, al maakte ik wat anders. Die van jou is vrolijk geworden. Leuk zo. Ook je andere kaartje van vandaag is helemaal leuk! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje Erna....weer heel goed met deze toch best moeilijke kleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!