Pagina's

vrijdag 29 mei 2015

Stampin'Up! Dankjewel!

Hoi hoi!

Afgelopen week moest ik afscheid nemen van een goede collega. Zij heeft een andere baan gevonden die beter bij haar past. En hoewel ik het volledig begrijp, vind ik het jammer dat ze weg gaat!
We hebben een aantal jaar heel goed en gezellig samengewerkt.

Voor haar heb ik dit doosje gemaakt. Het is een After Eight doosje, waar een verpakking omheen gemaakt is. Ik heb het patroontje hier gevonden. 

Ik had nog een vel liggen van het mooie designpapier uit de Spring/Summer catalogus (die nog twee weekjes loopt!) Met de kleuren van het papier heb ik de vlinders en andere dingetjes gemaakt. Een klein kaartje er aan en voila!



Op het kaartje heb ik een klein verhaaltje geschreven voor haar.


Hierboven zie je het hele doosje. 

Bedankt voor je bezoekje, ik wens je een fijne dag!
      
     

11 opmerkingen:

  1. Een leuk cadeautje om te geven én om te krijgen...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi doosje, leuk om weg te geven!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het doosje mooi verpakt. Het papier alleen al is super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi kadootje Erna ! Heel mooi van kleuren ! Jammer voor je dat je collega weg gaat !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt Erna.....mooi cadeautje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. afscheid nemen is nooit leuk ! fijn dat je voor haar een klein cadeautje maakte
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er schattig uit Erna, wat zal je collega dit leuk gevonden hebben!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig doosje!!! Altijd lastig als geliefde collega's weggaan. Binnenkort vertrekken twee van mijn collega's...heeeeeeel jammer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi . Toffe kleuren !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOoooo, dit is PRAGTIG, Erna!!!!! Die papier wat jy gebruik het is lieflik en die skoenlappers is verskriklik mooi!!!! Ek is vreeslik lief daarvoor om boksies te maak vir geskenke, maar ek het dit nog nooit van sulke mooi papier gemaak nie - ek gebruik altyd riffelkarton - jy het nou vir my n baie goeie idee gegee - baie dankie!!!! Ek is seker daarvan jou kollega het net so baie daarvan gehou soos ek!!!! Baie, baie mooi!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!