Pagina's

dinsdag 19 mei 2015

Stampin'Up! Designpapier en Lintjes Share!

Hoi hoi!

Design Papier en Lintjes Share!

In de nieuwe catalogus van Stampin’Up! komt ook weer nieuw Design papier!
En naast sommige reeds bekende soorten lint, ook nieuwe mooie lintjes!

Evenals voorgaande jaren wil ik een share aanbieden. Wat is een share?
Je krijgt van elk designpapier pakket een X aantal blaadjes, afhankelijk van welk pakket je kiest. Zo hoef je zelf geen hele pakketten aan te schaffen maar heb je toch van alles wat in huis!

Datzelfde geldt voor de lintjes: Je wilt wel een paar lintjes maar niet van alles een hele rol. En je hoeft ook niet alles… Daarom heb ik verschillende pakketten samengesteld, van elk lintje in die soort krijg je dan een of twee meter. 

Ik heb een kleine video gemaakt waarin ik wat papier en lint laat zien:




Kijk op het tabblad "Share" bovenaan deze pagina en je ziet welke pakketten er mogelijk zijn! 
Geef je voorkeur op via mail zodat ik weet wat ik straks moet gaan bestellen.

Ik wens je een fijne dag! 
      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!