Pagina's

donderdag 21 mei 2015

Stampin'Up! Indescribable gift

Hoi hoi!

Het is alweer donderdag en vandaag hebben we weer een nieuwe uitdaging voor je op het SU-per Challenge blog! Een sketch deze keer (jippie!) 
Na al het "geweld" met nieuwe stempelsets en kleurtjes wilde ik vandaag graag een kaartje laten zien met een hele mooie set die helaas uit de collectie gaat verdwijnen: Indescribable Gift.

Een hele mooie tak zit er in die set, die je op veel manieren kunt gebruiken en inkleuren. 
Ik heb er voor gekozen om de tak met versamark te stempelen en met wit embossing poeder te embossen. Daarna heb ik met een blenderpen de bloemen en blaadjes ingekleurd.

Dan krijg je dit:

dictionary indescribable gift 'hoera er is er een jarig' stampinup lovetostamp

En het totale kaartje is dit geworden:

dictionary indescribable gift 'hoera er is er een jarig' stampinup lovetostamp

Oeps, nu ontdek ik toch één klein nieuw dingetje.... de tekst "veel liefs". Die komt namelijk uit een nieuwe NEDERLANDSE hostess set, hoe gaaf is dat???

Ik heb nog een filmpje gemaakt van het inkleuren, dan kun je zien hoe ik dat doe:




 Doen jullie ook weer mee? Ga even kijken op het blog naar de andere mooie voorbeelden!

bedankt voor je bezoekje, fijne dag!
      
     

5 opmerkingen:

  1. Jy maak die mooiste kaartjies, Erna!!!! Die blomme is pragtig - ek hou baie van die pers en die strik lyk pragtig!!! Baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Erna...ik heb net naar het filmpje gekeken hoe je de bloem inkleurt met de blenderpen...echt heel gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje en leuk filmpje. Ik werk ook graag met de blenderpen, leuke techniek.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en stijlvol, knap!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Deze stempel is idd prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!