Pagina's

dinsdag 26 mei 2015

Stampin'Up! Layered Letters Alphabet

Hoi hoi!

Genoten jullie ook zo van je vrije weekend? lekker he!

Vandaag is er een lieve stempelvriendin jarig en voor haar heb ik het volgende kaartje gemaakt.
Van de dingen die wij konden pre-orderen viel het alphabet mij gelijk op, maar toch twijfelde ik om het te bestellen. Waarom? Nou, ik heb al best wel een aantal alphabetten... en tja, om er nou nóg één aan te schaffen...  Mijn pre-order bestelling was dus de deur uit en, zoals dat vaker gaat, zag ik hier en daar al zulke gave dingen met dat alphabet verschijnen! En ja, dan gaat mijn stempelhart kriebelen.. Jullie herkennen het hopelijk :-)

Dus, je begrijpt, het duurde niet lang, of een tweede pre-order bestelling ging er achteraan...

En met het alphabet het ik dit kaartje gemaakt. Ook in nieuwe kleuren Watermelon Mambo en Tip Top Taupe. De jarige heeft het kaartje inmiddels gehad. Dus vandaag kan ik het laten zien.

layered letters alphabet lovetostamp stampinup

En het volledige kaartje:

layered letters alphabet lovetostamp stampinup

Ik heb voor dit kaartje de sketch van Stamping and Blogging gebruikt, maar ik zag dat ik te laat was met uploaden. Jammer de bammer dan. Volgende keer beter!

Fijne dag allemaal!
      
     

7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuk alfabet stempel, mooie kaart ermee gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Erna, ziet er mooi uit ie letters.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kleuren. En ik ben ook dol op alfabetten, die heb je nooit teveel hoor. Ik snap het helemaal haha. Dit is toch weer een heel leuk en uniek lettertype die je vast veel gaat gebruiken. Zo niet, dan verloot je hem bij een mooie gelegenheid maar onder je alfabet-liefhebbende-volgers ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Mooie letters, echt geen miskoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een geweldig leuk kaartje van gemaakt.
    De subtiele bling op je bloemetjes geven een hele leuke extra touch aan je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!