Pagina's

donderdag 14 mei 2015

Stampin'Up! New Goodies!

Hoi hoi!

Het zal jullie niet ontgaan zijn.... bij veel demonstratrices zijn afgelopen week nieuwe spullen binnengekomen. Wij konden uit een selectie van de nieuwe catalogus alvast wat dingen bestellen zodat we voorbeelden kunnen maken voor jullie. Eén van de stempelsets die we konden orderen is You've Got This, een hele mooie bloem met een aantal teksten en een gave achtergrond! 

Voor vandaag heb ik de bloem gebruikt. Hoewel de blendabillities niet meer verkrijgbaar zijn heb ik ze nog wel bewaard, want het inkleuren hiermee vind ik zelf toch wel heel fijn. De bloem heb ik dan ook met deze alcoholstiften gekleurd. Vervolgens heb ik de bloem uitgeknipt, en met de nieuwe In Color kleur "Tip Top Taupe" de kaartbasis gemaakt, en de banner op de voorkant. Uit een nieuw blokje designpapier heb ik het gestreepte papier gesneden. De tekst is van een andere nieuwe stempelset. En het lint is niet nieuw, maar heb ik gewoon nog niet vaak gebruikt. In het midden van de bloem heb ik wat glitter gestrooid.


De layout voor deze kaart vond ik op het blog van Stamping and Blogging. Waar je nu ook je gemaakte kaart kunt uploaden bij de sketch van de week. 
En dit is mijn totale kaartje: 


Woon je in de buurt van Apeldoorn? En wil je wel wat nieuwe produkten bekijken? Kom dan op mijn Open Huis op 6 juni a.s.! Tussen 11.00 en 15.00 uur ben je welkom! Je kunt ook een Make en Take volgen (hiervoor wel even opgeven, kosten € 2,-) en verder kun je mijn retired Stampin'Up! spullen overnemen als je wilt. Ook neem je de nieuwe catalogus mee naar huis! 
Stuur mij een mailtje als je wilt komen en mijn adres nodig hebt!

Bedankt voor je bezoekje, nog een fijne dag vandaag! 
      
     

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, ik heb de bloem al vaker gezien en vind hem zo mooi!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en gave stempel! Leuk he, al die nieuwe spullen?!
    Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    wat een gaaf kaartje! ik vind hem heel mooi!
    En wie weet zie je me de 6e. Heb wel weer nachtdienst dan, dus ik beloof niets. Je adres heb ik geloof ik wel...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje Erna! Nu heb ik weer zwaar spijt dat ik die bloem nog niet heb. Leuk dat je mee hebt gedaan met Stamping and Blogging!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is supergaaf Erna. En net als Caro heb ik ook wel een beetje spijt dat die nog niet in mijn mandje was beland. Maar dat gaat goed komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erna, congratulations on winning the sketch challenge last week at: Sketch & Stamp your card is stunning.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n pragtige kaartjie, Erna!!! Die blom is lieflik en ek hou vreeslik baie van die kleure waarmee jy gewerk het!!!! So mooi en vroulik!!!
    greote, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!