Pagina's

zondag 17 mei 2015

Stampin'Up! nieuw punch board

Hoi hoi,

Vandaag een snel berichtje voor jullie. Ik heb gisteren heel veel dingen gemaakt maar helaas helaas kan ik daar nog weinig van laten zien, want dat komt binnenkort :-)

Daarom vandaag een boxje dat ik gemaakt heb met het gift bag punch board dat in de nieuwe catalogus komt. Een heel makkelijk apparaat waarmee je de leukste zakjes kunt maken.

Ik heb alvast ook wat nieuw designpapier gebruikt, dan kunnen jullie dat ook gelijk zien! 


De zon schijnt hier, dus wij gaan zo maar even met de honden naar het bos! 

Fijne dag en:
      
     

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi ! De kleuren ook! Geniet van je wandeling , heb ik vanochtend ook gedaan met mijn zoontjes. Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van die leuke zakjes kan ik geen genoeg krijgen ;-) heel mooi papier in prachtige kleuren.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gaaf uit Erna! Ben nu al weer benieuwd naar je andere creaties!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een gaaf kadoo-zakje. Ik ben dol op zakjes....ben benieuwd naar het nieuwe punch board

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, jou sakkie is so mooi, Erna!!! Die papier wat jy gebruik het is so vrolik en pragtig!!!! Baie oulik!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!