Pagina's

maandag 4 mei 2015

Stampin'Up! Nieuwe catalogus!

Hoi hoi!

Morgen (of om precies te zijn vannacht om 0.00 uur) kunnen wij de nieuwe catalogus bestellen! 

Jipppieeeee!!

In mijn nieuwsbrief schreef ik al dat als je het afgelopen half jaar bij mij een bestelling geplaatst hebt, je er sowieso één van me krijgt. 
Was je niet in de gelegenheid om iets te bestellen maar je wilt wel graag de nieuwe catalogus ontvangen? Dat kan! Tegen verzendkosten stuur ik hem naar je op.

Hiervoor hoef je alleen even je gegevens in te vullen op het volgende formulier.


en om je vast een kleine indruk te geven, het plaatje van de voorkant heb ik van internet geplukt, want nee, ik heb hem zelf ook nog niet in huis. Alleen online heb ik hem bekeken en hij is om te smullen :-)




Morgen komt de nieuwe ABC Challenge online! Je kunt vandaag nog een kaartje maken, Het onderwerp is Hout. Klik op de afbeelding om te lezen wat je precies moet doen:

Kllik op de afbeelding voor de huidige Challenge:

Een fijne dag en tot morgen!
      
     

1 opmerking:

  1. joehoe, wat een verrassing om hier te lezen dat ik een catalogus toegestuurd krijg omdat ik dit jaar bij je heb besteld! Spannend! En alvast superbedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!