Pagina's

zaterdag 30 mei 2015

Stampin'Up! Regionaal Event

Hoi hoi!

Vandaag precies een week geleden, was ik op het regionaal Event van Stampin'Up!
Ik krijg vaak de vraag: "wat doe je daar nou zo de hele dag??"

Ik vertel dan dat het vooral gezellig is, we nieuwe dingen bekijken, informatie krijgen en heel veel lol hebben. Maar, het leuke is dat ik jullie nu een beeldende indruk kan geven van zo'n dag!

Er is namelijk een hele leuke video gemaakt en hierop kun je zien hoe het er aan toe gaat en hoe gezellig iedereen het vindt!



En, heb ik te veel gezegd? Je hebt nu een goede indruk van zo'n dag! 

Lijkt het je leuk om ook naar zulke dagen te gaan? 
Dat kan! Kom erbij en schrijf je in bij Stampin'Up!

Je kunt me er alles over vragen, ik vertel je graag alle details!

Fijn weekend!
      
     

3 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje, Erna! Veel bekende gezichten gezien!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets teveel gezegd, wat een gezelligheid! Wel leuk de man die op het eind gefilmd is, die zat gisteren bij ons aan tafel met het event.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai, ek wens ons kon hier in Suid-Afrika ook sulke lekker prettige dae gehad het, maar hier is glad nie so iets nie!!! Baie dankie dat jy dit 'n bietjie met ons gedeel het!!! Ek kan sien dat dit groot pret was!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!