Pagina's

zondag 24 mei 2015

Stampin'Up! Regional Event

Hoi hoi!

Gisteren hadden wij een regionaal event van Stampin'Up! Een dag vol gezelligheid, ontmoeten van oude bekenden, nieuwe mensen en de inmiddels opgedane vriendinnen. We hoorden nieuwtjes, kregen leuke dingen, mochten met nieuwe produkten spelen en ook nog heel veel leuke voorbeelden bekijken. Tussen de middag was er een goed verzorgde lunch. 

Ook werd er geswapt, Je ruilt met elkaar gemaakte kaartjes of kleine doosjes, altijd leuk om zo nieuwe ideetjes op te doen. 

's middags was er tijd om zelf een kaartje te freubelen met een geweldige stempelset die in de nieuwe catalogus staat. 

Hoewel je natuurlijk het voorbeeldje dat Charlotte gemaakt had kon namaken, vond ik het leuker om mijn eigen kaartje te maken en dat is dit geworden:

mint macaron tip top taupe awesomely artistic

de libelle gestempeld en uitgeknipt, van het jute ribbon een banner geknipt, leuke spetters erbij gemaakt enz enz. Het hele kaartje ziet er zo uit:
(klik voor een vergroting)

mint macaron tip top taupe awesomely artistic

Kortom ik had een heerlijke dag! 

Ik wens jullie een heerlijk weekend! 
      
     

8 opmerkingen:

  1. Ik heb gewoon blond het kaartje nagemaakt (kletsen en freubelen tegelijk is al moeilijk genoeg), maar deze is veel leuker!!! Volgende keer ben ik muisstil en creatief ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is dit Erna...leuke kleurtjes en het jute staat er erg mooi bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig !! die stempelset is SUper mooi.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er echt een juweeltje van gemaakt. In één woord Prachtig!!!
    Het jute gaat zó leuk samen met het wit en het turquoise.
    Een lekker dagje gezellig kletsen en freubelen is nooit weg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, een libelle ook een leuk diertje voor te stempelen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze is leuk ! leuk, die structuur er in verwerken, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n pragtige kaartjie, Erna!!!! Ek hou baie van die burlap banner!!! Die agtergrond wat jy gemaak het lyk so mooi!!! Baie mooi kaartjie!!!
    Dit klink of julle lekker gekuier het!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!