Pagina's

donderdag 7 mei 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge

Hoi hoi!

In alle hectiek van de pre order en nieuwe catalogus was ik helemaal vergeten dat ik deze week een kaartje aan moest leveren voor het SU-per Challenge blog!
Oh oh oh, ik kwam er gisteravond achter. Het thema voor de challenge van vandaag is "zeg het met bloemen". En ik dacht, je hebt allemaal wel eens snel een kaartje nodig, dus laat ik eens proberen of ik snel een kaartje kan maken. Meestal zit ik toch wel even heen en weer te schuiven met papier, stempels, inkt enz enz. maar daar had ik nu geen tijd voor. En ik moest ook opschieten om nog bij een beetje daglicht een foto te maken. 

Nou, het is me toch gelukt, een snel kaartje met bloemetjes :-)


Je ziet dat het eigenlijk al te donker was voor de foto.... 

Dus vanochtend dacht ik: met het frisse daglicht maak ik snel een nieuwe foto. 
Dat ging allemaal goed, tot ik het kaartje uit mijn toestel wilde halen. Dat lukte niet!
Hij gaat er half uit en blijft dan steken.... 
Ai ai ai, dat is niet goed natuurlijk. Dus ik ga straks maar even langs een fotozaak (daar zijn er niet zoveel meer van met het digitale tijdperk van tegenwoordig) maar ik zal jullie laten weten of het gelukt is met het kaartje.

Ik zou zeggen, ga nog even kijken op het blog om te zien welke mooie voorbeelden de andere teamleden gemaakt hebben!  En doe vervolgens lekker mee met de challenge!

TOEVOEGING bericht:
Mijn fototoestel is weer gemaakt! De fotozaak heeft het kaartje er uit gekregen. En hij is nog te gebruiken, maar voor de zekerheid heb ik toch maar een nieuw kaartje erbij gekocht... 
Hieronder zet ik de foto met goed daglicht, kijk maar eens wat een verschil:


Bedankt voor je bezoekje, fijne dag!
      
     

7 opmerkingen:

  1. Dit kaartje...makes me smile...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Erna...je kunt het verschil van daglicht goed zien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een verschil. Fijn dat de fotograaf het voor elkaar heeft gekregen. Leuk kaartje met die bloemetjes. Uiteindelijk heb ik ze ook aangeschaft (de set waarin de bloemetjes pons). Ze doen het zo goed op allerlei projectjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jou kaartjie wat jy so vinnig moes maak, is pragtig, Erna!!! Jou blommetjies met die bling is so cute en ek hou van die kleure waarmee jy gewerk het!!!! Ongelooflik watter verskil die daglig aan die foto maak, ne!!!!
    Baie groete!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat is echt een verschil zeg! Heel mooi kaart heb je gemaakt!
    Ik hoop nog mee te doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke, snelle kaart. En ja, goed licht is soms zo lastig maar zo belangrijk voor de foto. De tweede foto is een wereld van verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje!! Leuk de combi van stempels en bloemen. En wat een wereld van verschil het daglicht niet doet met een foto!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!