Pagina's

zondag 10 mei 2015

Stampin'Up! You're So Sweet

Hoi hoi!

Vandaag is het moederdag, een dag om je moeder in het zonnetje te zetten. Nu heb ik zelf helaas al heel lang geen moeder meer, maar gelukkig bén ik wel moeder. En vanochtend verwend door mijn dochter! Ik vond het wel een leuke gelegenheid om met mijn nieuwe spulletjes uit de Pre Order een kaartje te maken. 

Ik heb de stempelset You're So Sweet gebruikt. Daar zitten oa een hartje en ster in, waar een woordje in de rand staat. Erg leuk vind ik. 

stampinup lovetostamp you're so sweet you've got this

Verder heb ik een stukje nieuw design papier gebruikt, met woordjes, heel gaaf! 
De nieuwe In Color kleuren 'watermelon mambo' en Tip Top Taupe, een mooie neutrale kleur.

stampinup lovetostamp you're so sweet you've got this

Klik op de foto voor een groter beeld, Dan kun nog beter de details zien. Ik heb het kaartje (omdat het niet voor mijn moeder zal zijn) ook een beetje neutraal gehouden, dit kan ook nog naar iemand anders gestuurd worden. Maar zou ook goed als moederdagkaartje kunnen, toch?

Ik wens jullie, of je nou moeder bent of niet, en of je nou nog een moeder hebt of niet, tóch een hele fijne dag!  
      
     

7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje . Ook voor jou een fijne moederdag !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit Erna....het papier is heel erg gaaf....en de kleurtjes super! Als je dit leest is Moederdag al een heel eindje voorbij.
    Groetjes en nog een fijne zondagavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, de nieuwe kleuren spreken me wel aan !!!
    Fijne moederdag.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nu is moederdag helemaal voorbij...heb jij ook een leuke dag gehad? Je kaartje is super, mooie kleuren, hart erbij, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'n Pragtige kaartjie, Erna!!! So baie mooi detail - ek hou van die dry embossed wit aan die bokant en die papier met die woorde op, is pragitg!!!! Al die harte en die fishtail banners lyk so mooi en ek hou van die koort strikkie!!! Die rooi basis lyk baie mooi!!!!
    Geniet die week!!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een zeer elegante kaart.
    Grotjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha Erna, wat een prachtig kaartje.
    Zou zeker heel goed kunnen voor moederdag.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!